Targi, targi i … po Taropaku

 

Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak dobiegły już końca, co oznacza czas podsumowań, docenienia wyróżniających się i poczynienia planów na następny rok. Taropak jak co roku organizowany był na terenie Międzynarodowych Targi Poznańskich. Podczas czterech dni imprezy zgromadziło się wielu gości z Polski, ale również z zagranicy jak Białorusi czy Wielkiej Brytanii, w tym spoza Europy, np. Chin. Podczas tegorocznej edycji imprezy goście mieli okazję obejrzeć wiele nowości mających zastosowanie w różnych dziedzinach gospodarki, gdzie wykorzystywane są opakowania oraz rozwiązania związane z etykietowaniem. Podjęto temat opakowań szklanych przez metalowe, papierowe i z tworzyw sztucznych po zagadnienia etykietowania i magazynowania. Rozwijane były nowe obszary tematyczne dotyczące opakowań dla e-commerce, czego dowodem była m.in. zorganizowana przez Grupę MTP w partnerstwie z Allegro i DPD Konferencja E – Commerce. Logistyka i magazynowanie w E –Commerce, podczas której liczne grono ekspertów poruszyło takie tematy jak zarządzania zwrotami, jako element optymalizacji logistyki czy też związki u między opakowaniami a bezpieczeństwem i stabilnością ładunku w transporcie. Wydarzenie odbyło się w dniach 30.09.-3.10. Wydarzeniem, które przyciągnęło sporą uwagę, zarówno mediów, jak i gości, było uroczyste otwarcie połączone z przyznaniem nagród Złote Medale. W tym roku dostrzegalna była tendencja do stawiania na ekologię i zrównoważony rozwój. Wielu wystawców właśnie tymi hasłami reklamowało swoje produkty. Ponadto ta edycja targów stała pod znakiem konferencji i jubileuszów. Polska Izba Opakowań, świętująca w tym roku swoje 25-lecie zorganizowała wystawę, ale też konferencję dotyczącą gospodarki obiegu zamkniętego i jej roli w branży. Na swoje wydarzenia zaprosił również Heidelberg, który w drugi dzień targów zorganizował Akademię sygnowaną własną marką, natomiast w trzeci odbyło się zamknięte seminarium nt. rozwiązania MultiDot. Wszystkie wydarzenia towarzyszące cieszyły się dużą popularnością.

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty