Ze wzrostem sprzedaży

Firma Plast-Box, producent opakowań z tworzyw sztucznych, w I połowie 2018 roku podniosła skonsolidowane przychody do 84,6 mln zł, osiągając tym samym wzrost sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego o 4,7 proc. Po sześciu miesiącach grupa uzyskała wynik EBITDA sięgający blisko 7,1 mln zł oraz wypracowała zysk netto na poziomie 2,3 mln zł. Przedsiębiorstwo zwiększyło sprzedaż na rynek w Polsce do poziomu 33 mln zł, generując w ten sposób 39 proc. obrotów grupy. Udział eksportu w skonsolidowanych przychodach po pierwszym półroczu 2018 stanowił zatem 61proc. całkowitej sprzedaży. „Ten rok nie jest łatwy dla całej naszej branży, ze względu na wysokie ceny surowca i wzrost kosztów zatrudnienia. Plast-Box nie jest tu wyjątkiem. Odnotowujemy wzrost przychodów i jednocześnie raportujemy spadek wartości EBITDA oraz zysku netto w porównaniu do półrocza ubiegłego roku”, podsumowuje Grzegorz Pawlak, prezes zarządu Plast-Box. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty