Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zielona strategia Polimerpro

Firm Polimerpro kontynuuje swoje proekologiczne działania, inwestując w zieloną energię.

© Polimerpro

Branża opakowań od paru lat zmierza w stronę ekologii - głównie jeśli chodzi o surowce oraz materiały ekologiczne, kompostowalne etc. Jako przygotowalnia fleksograficzna firma Polimerpro stara się wpisywać w ten trend. Priorytetem firmy na najbliższe lata jest termomodernizacja dwóch zakładów produkcyjnych. Pierwsze panele fotowoltaiczne o mocy 50kw zostały zainstalowane w grudniu 2021 roku na gruncie przy nowej hali produkcyjnej. Są one częścią projektu dotacji z Funduszy Norweskich wraz z automatyzacją produkcji i redukcją odpadów, które zostaną zrealizowane w 2022 roku. Na przełomie lutego i marca ruszają przetargi na destylarkę 500l oraz linię do produkcji matryc fotopolimerowych. PolimerPro inwestuje też w panele fotowoltaiczne na starym zakładzie, co pozwoli na ustabilizowanie kosztów energii. W planach termomodernizacji firmy są inwestycje w pompy ciepła aby kompleksowo przejść na zieloną energię.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty