Jubileuszowa edycja ART of PACKAGING

Choć to już 10. edycja Konkursu ART of PACKAGING, jego idea, jaką jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań wciąż pozostaje niezmienna. To wydarzenie z pogranicza przemysłu i sztuki, podczas którego najważniejsze są opakowania – swoiste dzieła sztuki, stanowiące clou całego przedsięwzięcia.

 

Każdego roku zgłoszone projekty rywalizują o tytuł Perły wśród Opakowań w poszczególnych kategoriach dwóch odsłon Konkursu: ART of PACKAGING – DEBIUTY oraz ART of PACKAGING – PROFESSIONAL. Celem połowów pereł wśród Debiutantów – młodych artystów, studentów i absolwentów uczelni – jest promowanie i nagradzanie innowacyjnych pomysłów w segmencie projektowania opakowań, odkrycie nowych talentów i zaprezentowanie ich branży opakowaniowej. W Konkursie PROFESSIONAL wyłonione zostaje z kolei najlepsze opakowanie komercyjne. W tej kategorii może wciąż udział właściciel, producent lub projektant danego opakowania. Tegoroczna, jubileuszowa odsłona ART of PACKAGING będzie jeszcze bardziej wyjątkowa niż dotychczasowe. Dzięki akredytacji Światowej Organizacji Opakowań zwycięzca tej edycji Konkursu automatycznie otrzyma bowiem nominację do prestiżowej nagrody World Star. Zwieńczeniem tegorocznej odsłony ART of PACKAGING będzie uroczysta Gala Finałowa, podczas której wyłonieni zostaną zwycięzcy Konkursu. Odbędzie się ona 7 marca 2016 roku w Poznaniu. Szczegółowe informacje dotyczące ART of PACKAGING znajdują się na stronie www.artofpackaging.pl.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty