Więcej niż maszyna. Nilpeter dla druku na wąskiej wstędze.

data publikacji: październik 2010

Pod hasłem „More than just a press”, Nilpeter wprowadza na rynek kolejne maszyny fleksograficzne dla druku na wąskiej wstędze. Producenci opakowań i etykiet będą mogli korzystać z wydajnych systemów wykorzystujących technologię suszenia UV.

 

Najnowsze uzupełnienie rodziny maszyn drukujących w technologii UV-flekso stanowi urządzenie FG-4200 o maksymalnej szerokości wstęgi 420 mm. Ośmiokolorowa maszyna jest niezwykle elastyczna pod kątem wykorzystywanych podłoży. Może zadrukowywać szerokie spektrum materiałów do druku etykiet i opakowań. FG-4200 korzysta z innowacyjnej technologii podwójnego napędu servo-drive oraz lekkich tulei fleksograficznych. System plasuje się pomiędzy modułową linią urządzeń FA a wysokiej klasy serią FB.

Większą szerokość wstęgi, sięgającą maksymalnie 558 mm, oferuje z kolei druga nowość w portfolio Nilpetera – maszyna FA-6. Urządzenie adresowane jest do drukarń zajmujących się produkcją opakowań i etykiet, które poszukują kompleksowego rozwiązania, zdolnego sprostać wysokim wymaganiom jakościowym. Na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim ośmiokolorowa wersja maszyny FA-6, którą wyposażono jednocześnie w moduły utwardzania promieniami UV oraz system suszący nadmuchem gorącego powietrza. Urządzenie drukuje na szerokim spektrum materiałów opakowaniowych.

Najmniejsza szerokość wstęgi, jaką oferuje Nilpeter to 330 mm i także w tym segmencie firma oferuje wydajny system druku flekso – FB-3300 S, który wyposażony jest w wydajny moduł utwardzania UV oraz suszenia gorącym powietrzem. Dodatkowo, wałki chłodzące pozwalają na druk na materiałach wrażliwych na ciepło. Urządzenie poszerzono o opcje obróbki końcowej, dostępne w trybie inline, pozwalające na kompleksową produkcję ulotek, etykiet oraz bookletów. Maszyna pracuje z prędkością 228 m/min., co pozwala na realizację zlecenia w stosunkowo krótkim czasie.

 

Foto: Nilpeter

Seria FA adresowana jest do drukarń zajmujących się produkcją opakowań i etykiet, które poszukują kompleksowego rozwiązania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty