Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Jysk w obronie środowiska

Wprowadzenie papierowych taśm pozwoli Jysk na zredukowanie produkowanych toreb z tworzyw sztucznych o 27 milionów sztuk rocznie.

© Jysk

Jysk rozpoczął wymianę opakowań pościeli oraz prześcieradeł z plastikowych na papierowe taśmy z certyfikatem FSC. Pozwoli to usunąć 27 milionów plastikowych toreb rocznie i jest kolejnym przykładem odpowiedzialnego podejścia firmy na rzecz środowiska. Pierwsze produkty w nowych opakowaniach z ekologicznej, papierowej taśmy już trafiają do sklepów. Poprzednie opakowania z tworzyw sztucznych będą sprzedawane do wyczerpania zapasów przy okazji wcześniej zamówionych towarów.

„Gdyby zgnieść te 27 milionów plastikowych toreb, które eliminujemy i rzucić na podłogę średniej wielkości sklepu Jysk o powierzchni około 1200 metrów kwadratowych, zapełniłyby sklep i piętrzyłyby się nad naszymi głowami. Redukując plastik, zmniejszamy nasz ślad węglowy i zapewniamy naszym klientom opakowania, które można łatwo poddać recyklingowi w domu” - dodaje Piotr Padalak, dyrektor zarządzający Jysk Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty