Nowe logo i opakowania

Nowa identyfikacja marki Canpol babies została stworzona przez agencję HiBrands.

© Canpol babies

Marka Canpol babies wprowadza zmianę identyfikacji wizualnej, by podkreślić nowoczesność swoich produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki. Zmianie ulegnie nie tylko logo marki, ale także opakowania produktów. Nowa identyfikacja ma pozwolić konsumentkom i konsumentom szybko odnaleźć produkty marki na półkach czy w sklepach online oraz ułatwi zapoznanie się z produktem, dzięki wyraźnie zaznaczonym unikalnym cechom produktu, zawartym na opakowaniach. Pojawią się na nich także czytelne i wyraziste USP (Unique Selling Proposition) produktu. Kluczowe cechy produktów, takie jak np. indykacja wiekowa czy ich prezentacje, przedstawione zostaną w czytelny sposób w formie ikon, dzięki czemu będzie można zapoznać się z nim jeszcze przed wyciągnięciem z opakowania. Odświeżona szata graficzna ma być również bardziej atrakcyjna i przekonywać tych konsumentów, którzy podczas zakupów kierują się aspektem wizualnym produktów. Nowy logotyp nawiązuje do poprzedniego - znajduje się na nim kształt kuli ziemskiej, który podkreśla uniwersalny i międzynarodowy charakter marki, ale w minimalistycznej i nowoczesnej odsłonie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty