Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowe logo i opakowania

Nowa identyfikacja marki Canpol babies została stworzona przez agencję HiBrands.

© Canpol babies

Marka Canpol babies wprowadza zmianę identyfikacji wizualnej, by podkreślić nowoczesność swoich produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki. Zmianie ulegnie nie tylko logo marki, ale także opakowania produktów. Nowa identyfikacja ma pozwolić konsumentkom i konsumentom szybko odnaleźć produkty marki na półkach czy w sklepach online oraz ułatwi zapoznanie się z produktem, dzięki wyraźnie zaznaczonym unikalnym cechom produktu, zawartym na opakowaniach. Pojawią się na nich także czytelne i wyraziste USP (Unique Selling Proposition) produktu. Kluczowe cechy produktów, takie jak np. indykacja wiekowa czy ich prezentacje, przedstawione zostaną w czytelny sposób w formie ikon, dzięki czemu będzie można zapoznać się z nim jeszcze przed wyciągnięciem z opakowania. Odświeżona szata graficzna ma być również bardziej atrakcyjna i przekonywać tych konsumentów, którzy podczas zakupów kierują się aspektem wizualnym produktów. Nowy logotyp nawiązuje do poprzedniego - znajduje się na nim kształt kuli ziemskiej, który podkreśla uniwersalny i międzynarodowy charakter marki, ale w minimalistycznej i nowoczesnej odsłonie.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty