Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Strategiczne posunięcia. Nowy zespół wykonawczy WPO

© World Packaging Organization

Prezes World Packaging Organization (WPO) Luciana Pellegrino ogłosiła nazwiska wiceprezesów, którzy wejdą w skład nowego zespołu wykonawczego WPO i poprowadzą działania organizacji podczas jej kadencji, która potrwa od 2024 do 2026 roku. Zadaniem wiceprezesów będzie ścisła współpraca z nią, innymi członkami WPO, organizacjami partnerskimi i rynkiem.

 

Rozpoczynając współpracę z Soah Atallah jako wiceprezeską ds. marketingu, ekspertką w tej dziedzinie, WPO spodziewa się rozszerzyć swój udział w konferencjach na całym świecie, a jednocześnie zbadać rolę opakowań jako narzędzia marketingowego, wspierając innowacje i dzieląc się trendami w branży za pośrednictwem webinariów i forów. Powołana przez Lucianę Pellegrino ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju i oszczędzania żywności, Nerida Kelton, zmotywuje organizację, by budować dalsze kontakty oraz dzielić się wiedzą poprzez międzynarodowe konferencje. Kofi Essuman, ekspert w dziedzinie opakowań, będzie kierował programem edukacyjnym WPO i szkoleniami wspierającymi aż 63 kraje członkowskie. Celem zarządzania Luciany Pellegrino jako prezeski jest zaproszenie nowych krajów członkowskich, a jednocześnie zbliżenie WPO do strategicznych kwestii rynkowych oraz firm zajmujących się opakowaniami i towarami konsumpcyjnymi. Połączenie z przemysłem pozwoli na zharmonizowanie globalnej wizji sektora, wyzwań, możliwości i wizji przyszłości dla opakowań i ich rynków.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty