Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Targi wracają do Brukseli

Na targach Labelexpo Europe przedstawiciele branży druku połączą siły w dążeniu do osiągnięcia idealnej technologii druku. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-29 kwietnia 2022 roku.

© Labelexpo

Po 2,5-rocznej przerwie do centrum wystawowego Brussels Expo wracają targi Labelexpo Europe, największe europejskie wydarzenie dla branży etykiet, poświęcone innowacjom w zakresie produkcji materiałów etykietowych oraz technologii druku. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-29 kwietnia 2022 roku pod hasłem „W poszukiwaniu idealnej technologii druku”. W ciągu czterech dni odwiedzający targi będą mogli zapoznać się z ofertą wystawców rozmieszczonych w 8 halach wystawowych oraz zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów i osiągnięć technologicznych branży podczas pokazów na żywo, kursów i wielu interesujących prezentacji i konferencji. Oprócz tego wydarzenie będzie doskonałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych i spotkań twarzą w twarz z przedstawicielami branży druku etykiet i opakowań. Głównym punktem zaczepienia będą zagadnienie związane z drukiem cyfrowym, automatyzacją oraz zrównoważonym rozwojem. Swoją obecność na targach potwierdziły już takie firmy jak Mark Andy/Domino, Konica Minolta, Canon, Epson, Durst, Xeikon, Screen oraz MPS. Każda z firm zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania technologiczne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty