Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Stabilna pozycja mimo kryzysu

Mimo kryzysu związanego z koronawirusem, firma Storopack, produkująca opakowania ochronne, utrzymała stabilną pozycję na rynku dzięki solidnym podstawom finansowym. Zysk firmy za pierwsze półrocze 2020 roku ma bowiem utrzymać się na równym poziomie z pierwszą połową 2019 roku. Z uwagi na panująca sytuację, perspektywy na drugie półrocze tego roku są niepewne, niemniej jednak firma nie przywiduje poważnych spadków przychodów.  Jak wyjaśnia dyrektor wykonawczy w Storopack, sytuacja ta została opanowana dzięki bogatej ofercie produktowej firmy, bezpiecznego łańcucha dostaw, oraz dużej bazie klientów obejmujących wiele sektorów na międzynarodowych rynkach. W utrzymaniu bezpiecznej pozycji pomogła również oferta towarów pierwszej potrzeby w czasie kryzysu, obejmująca szeroką gamę opakowań ochronnych, począwszy od branży medycznej i żywnościowej, a skończywszy na sprzedaży internetowej towarów codziennego użytku. Główną strategią firmy na działalność w najbliższej przyszłości jest koncentracja na produktach o dużym udziale materiałów z recyklingu. Jej oferta została uzupełniona o materiały takie jak rEPS, folie AIRplus czy papier PAPERplus, wykonane w całości lub częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu. Storopack oferuje również opakowania ochronne wytwarzane z surowców odnawialnych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty