Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Etykieta z przekazem. Agrest na salony

Działania na rzecz niemarnowania żywności są częścią strategii zrównoważonego rozwoju realizowanej przez firmę Maspex.

Ó Maspex

 

Na półkach sklepowych w sieci Lidl pojawił się nowy sezonowy produkt marki Łowicz z nietypową etykietą - dżem agrestowy, którego opakowanie ma być reklamą dla niedocenianego dotychczas w Polsce owocu, jakim jest agrest. Jest to kolejna akcja grupy Maspex, która wprowadziła do swojej oferty produkt wyprodukowany z plonów, których sprzedaż spędza rolnikom sen z powiek. Aby wzmocnić przekaz akcji, na etykiecie pojawił się wizerunek Pawła Jarugi, właściciela plantacji agrestu na Lubelszczyźnie, który podejmuje wszelkie działania, aby promować agrest na polskim rynku, w szczególności w branży mleczarskiej. Po nawiązaniu kontaktu z grupą Maspex uznała ona, że najbardziej przekonywującym argumentem dla polskiego konsumenta będzie umieszczenie twarzy Pawła Jarugi, odpowiedzialnego za dostawę owoców i nazwy miejscowości, z której pochodzą, na etykiecie agrestowego dżemu. „Mam nadzieję, że dżem agrestowy Łowicza będzie reklamował agrest w ogóle, bo w moim przekonaniu nawet jakiś sukces pojedynczego producenta jest tylko krótkotrwały i nie rozwiązuje problemów całej branży” – podkreślił w wywiadzie dla PortaluSpozywczego.pl Paweł Jaruga.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty