Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

Etykieta z przekazem. Agrest na salony

Działania na rzecz niemarnowania żywności są częścią strategii zrównoważonego rozwoju realizowanej przez firmę Maspex.

Ó Maspex

 

Na półkach sklepowych w sieci Lidl pojawił się nowy sezonowy produkt marki Łowicz z nietypową etykietą - dżem agrestowy, którego opakowanie ma być reklamą dla niedocenianego dotychczas w Polsce owocu, jakim jest agrest. Jest to kolejna akcja grupy Maspex, która wprowadziła do swojej oferty produkt wyprodukowany z plonów, których sprzedaż spędza rolnikom sen z powiek. Aby wzmocnić przekaz akcji, na etykiecie pojawił się wizerunek Pawła Jarugi, właściciela plantacji agrestu na Lubelszczyźnie, który podejmuje wszelkie działania, aby promować agrest na polskim rynku, w szczególności w branży mleczarskiej. Po nawiązaniu kontaktu z grupą Maspex uznała ona, że najbardziej przekonywującym argumentem dla polskiego konsumenta będzie umieszczenie twarzy Pawła Jarugi, odpowiedzialnego za dostawę owoców i nazwy miejscowości, z której pochodzą, na etykiecie agrestowego dżemu. „Mam nadzieję, że dżem agrestowy Łowicza będzie reklamował agrest w ogóle, bo w moim przekonaniu nawet jakiś sukces pojedynczego producenta jest tylko krótkotrwały i nie rozwiązuje problemów całej branży” – podkreślił w wywiadzie dla PortaluSpozywczego.pl Paweł Jaruga.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty