Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Luxury Packaging Awards 2019

7 listopada w Londynie ogłoszono zwycięzcę szóstej edycji Luxury Packaging Awards. Było to święto opakowań wysokiej jakości. Zwycięzcą okazał się być projekt The Macallan Estate - Lineup Studios. Macallan Estate to hołd dla dziedzictwa marki i jej domu. Opakowanie czerpie inspirację z krajobrazów otaczających fabryki trunki: rzeki Spey i pól jęczmienia. Pudełko prezentacyjne jest uszlachetnione w taki sposób, aby reprezentowało czystą wodę czerpaną głęboko ze źródeł. Opakowanie jest szorstkie w dotyku, oferując konsumentowi wrażenia dotykowe, dodano ekskluzywny złoty druk. Co ciekawe, w opakowaniu zastosowano prawdziwy łupek, co docenili jurorzy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty