Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Strajk przedłużony do 14 maja

Strajk w fabrykach UPM powoduje zakłócenia w zakresie dostępności materiałów etykietowych w całej Europie.

© UPM

Fiński Związek Zawodowy Pracowników Papiernictwa odrzucił cztery propozycje ugody przedstawione przez mediatora sporu. W rezultacie strajk został po raz kolejny przedłużony. Zarząd związku ogłosił, że strajk rozpoczęty 1 stycznia będzie trwał do 14 maja, o ile nie zostaną osiągnięte wcześniejsze porozumienia. Strajk obejmuje zakłady oddziałów UPM Pulp, UPM Communication Papers, UPM Specialty Papers, UPM Raflatac i UPM Biofuels. Obecnie w strajku bierze udział około 2 000 członków związku. Zarząd Związku Zawodowego Pracowników Papiernictwa stwierdził, że nie może zaakceptować propozycji ugody, ponieważ obejmują one tylko połowę pracowników związku UPM w Finlandii. Stwierdził również, że decyzja o odrzuceniu propozycji była jednomyślna i że wykluczenie pracowników sektora Communication Papers było bezpośrednim powodem odrzucenia propozycji ugody. Przynoszący straty oddział UPM Communication Papers, zajmujący się produkcją papieru, posiada 13 papierni, z których cztery znajdują się w Finlandii i w związku z tym są obecnie wyłączone z eksploatacji z powodu strajku. Cztery fińskie papiernie, których łączna zdolność produkcyjna wynosi ponad 2,3 mln ton papieru rocznie, to: UPM Kymi, UPM Rauma, UPM Jämsänkoski, UPM Kaukas.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty