Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Niebezpieczne dla zdrowia

Sieć sklepów Aldi wycofała ze sprzedaży dwa produkty zagrażające bezpieczeństwu klientów. Wycofana została czekolada z kawałkami tworzyw sztucznych oraz fermentujący paprykarz. Klienci którzy zakupili dany produkt, po zgłoszeniu otrzymają zwrot gotówki bez konieczności przedstawiania paragonu. Sprawa dotyczy czekolady Chateau ze słonymi precelkami 200 g od producenta Storck o kodzie kreskowym 28011477 oraz następującą datą przydatności do spożycia i numerem partii: 01.07.2020, N43B. "W produkcie tym mogą znajdować się kawałki plastiku, co może stwarzać ryzyko dla zdrowia konsumentów" - podaje sieć w komunikacie. Jednocześnie informuje, że produkt został już wycofany, a zaistniała sytuacja nie dotyczy innych artykułów marki Chataeu oraz pozostałych produktów producenta Storck. Drugim wycofanym produktem jest Paprykarz de luxe 210 g, który „wykazuje odstępstwa jakościowe w obszarze zapachu oraz smaku, powstałe w wyniku procesów fermentacyjnych”, o kodzie kreskowym 5902709580072 oraz datą przydatności do spożycia 09.07.2020 producenta Pierożek.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty