Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Opakowania szklane wygrywają

 

Europejska produkcja szklanych opakowań stale rośnie – tak mówią najnowsze dane opublikowane przez Europejską Federację Szklanych Opakowań. Wzrost o 2 procent w tonach odnotowany w pierwszej połowie roku 2019 odpowiada najlepszym wynikom w ciągu ostatnich 4 lat. Wzrostu sugeruje, że sektor ten pozostaje atrakcyjny dla klientów i inwestorów, a szkło do pojemników będzie miało kluczowe znaczenie dla zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym. Faktem jest, że zrównoważony rozwój wpływa na zachowania zakupowe konsumentów. Zgodnie z publicznie dostępnym raportem Nielsena, w obszarze szybko zmieniających się dóbr konsumpcyjnych (FMCG), kupujący często szukają produktu, który jest dobry dla środowiska. Zwiększony popyt na szkło odzwierciedla rosnące poszukiwanie konsumenta dla zdrowego i zrównoważonego stylu życia, także jeśli chodzi o wybór opakowań. Opakowania szklane to niekwestionowany wiodący materiał opakowaniowy dla wielu sektorów, takich jak piwo, wina niegazowane i musujące, napoje spirytusowe, i stale odzyskuje udział w rynku żywności, wody i napojów bezalkoholowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty