Kalendarium

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

14-16.03.2023 · InPrint, CCE International, ICE Europe , Monachium

18-20.04.2023 · Warsaw Pack, Nadarzyn

25-27.04.2023 · Logimat, Stuttgart

04-10.05.2023 · interpack, Düsseldorf

Opakowania szklane wygrywają

 

Europejska produkcja szklanych opakowań stale rośnie – tak mówią najnowsze dane opublikowane przez Europejską Federację Szklanych Opakowań. Wzrost o 2 procent w tonach odnotowany w pierwszej połowie roku 2019 odpowiada najlepszym wynikom w ciągu ostatnich 4 lat. Wzrostu sugeruje, że sektor ten pozostaje atrakcyjny dla klientów i inwestorów, a szkło do pojemników będzie miało kluczowe znaczenie dla zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym. Faktem jest, że zrównoważony rozwój wpływa na zachowania zakupowe konsumentów. Zgodnie z publicznie dostępnym raportem Nielsena, w obszarze szybko zmieniających się dóbr konsumpcyjnych (FMCG), kupujący często szukają produktu, który jest dobry dla środowiska. Zwiększony popyt na szkło odzwierciedla rosnące poszukiwanie konsumenta dla zdrowego i zrównoważonego stylu życia, także jeśli chodzi o wybór opakowań. Opakowania szklane to niekwestionowany wiodący materiał opakowaniowy dla wielu sektorów, takich jak piwo, wina niegazowane i musujące, napoje spirytusowe, i stale odzyskuje udział w rynku żywności, wody i napojów bezalkoholowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty