Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ekspansja w Chinach

 

Firma Huhtamaki przejęła wiodącego producenta toreb papierowych, owijek i opakowań kartonowych składanych w Chinach za 27 milionów euro.

© Huhtamaki

Huhtamaki, producent zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych, wykupiła aktywa firmy Jiangsu Hihio-Art Packaging, wiodącego producenta toreb papierowych, owijek i składanych opakowań kartonowych w Chinach. Obecnie firma obsługuje międzynarodowe restauracje branży QSR oraz krajowe sieci piekarnicze. Dzięki temu przejęciu Huhtamaki umacnia swoją pozycję jako wiodący dostawca opakowań dla gastronomii na terenie Azji i rozszerza swoje portfolio produktów w Chinach, umożliwiając lepszą obsługę obecnych i nowych klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty