Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Szansa na porozumienie

Związek Zawodowy Pracowników Papiernictwa Paperiliitto niedawno poinformował o kolejnym przedłużeniu strajku, tym razem do 16 kwietnia.

© UPM

Leo Suomaa, mediator sporu pomiędzy firmą UPM Pulp a Związkiem Zawodowym Pracowników Papiernictwa Paperiliitto, przedstawił propozycję ugody prowadzonych negocjacji. Obie strony mają przedstawić swoje stanowisko w sprawie propozycji do dnia 14 kwietnia. W międzyczasie rozjemca będzie kontynuował postępowanie pojednawcze pomiędzy związkiem, a jednostkami biznesowymi firmy UPM. Związek Zawodowy Pracowników Papiernictwa uzgodnił również, że wszystkie firmy będą mogły prowadzić negocjacje równolegle, zamiast prowadzić je jedna po drugiej. „Cieszę się, że negocjacje doszły do punktu, w którym rozjemca uznał za możliwe przedstawienie propozycji ugody. Mam nadzieję, że porozumienie zostanie osiągnięte i że będziemy mogli jak najszybciej uruchomić papiernie” - mówi Juha Kääriäinen, wiceprezes Finland Pulp Operations w UPM Pulp, główny negocjator z ramienia UPM Pulp. Strajk trwa już ponad 80 dni, a strony prowadzą negocjacje od kilku tygodni.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty