Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Uzupełniaj, nie wyrzucaj!

Nowa inicjatywa Carrefour w duchu Zero Waste przyczynia się do redukcji wykorzystywanych opakowań jednorazowego użytku.

Sieć polskich sklepów Carrefour wprowadza pierwszą testową stację refillingową kosmetyków w ramach swojej strategii redukcji tworzyw sztucznych w opakowaniach. Rozwiązanie zostało zainstalowane w jednym z warszawskich sklepów Carrefour Bio na Bemowie. Dzięki temu klienci będą mieli możliwość napełnienia butelek wielokrotnego użytku, redukując ilość wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań. Dodatkową korzyścią jest fakt, iż klient płaci wyłącznie za produkt, nie za opakowanie, oszczędzając do 15 procent ceny regularnych produktów sprzedawanych w opakowaniach jednorazowych. Projekt powstał we współpracy z marką kosmetyczną Yope oraz startupem Swapp!.

„W 2018 roku Grupa Carrefour zobowiązała się w ramach polityki opakowań do ograniczenia ilości wytwarzanych odpadów opakowaniowych. Główne cele wyznaczone w tym obszarze to wprowadzenie do 2025 roku 100 procent opakowań własnej marki nadających się do recyklingu lub kompostowania, a także zmniejszenie masy tych opakowań do 2022 roku o 5 procent w porównaniu z rokiem 2017” - podkreśla Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i zrównoważonego rozwoju w Carrefour. „Jednym z takich projektów jest stacja do refillingu opakowań Swapp, gdzie można uzupełnić kosmetyki polskiej marki Yope do butelek wielokrotnego użytku. Odpowiada on na problemy środowiskowe związane z nadprodukcją opakowań i powstających z nich odpadów opakowaniowych” - dodaje Barbara Kowalska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty