Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

AR Metallizing przejmuje Eurofoil

Producent papieru metalizowanego, AR Metallizing zawarł umowę przejęcia Eurofoil Paper Coating. Eurofoil w ciągu ostatnich 60 lat stworzył wszechstronną ofertę wkładek wewnętrznych obejmującą laminowane, metalizowane i czyste wyroby z papieru szczelinowego i powlekanego. AR Metallizing wzbogacił się w ten sposób o fabrykę w Berlinie, która uzupełni zakłady firmy w Belgii, Włoszech, Ameryce Północnej i Brazylii. Eurofoil zostanie ostatecznie przemianowany na AR Metallizing, natomiast personel pozostanie bez zmian. Przejęcie Eurofoil jest kolejnym krokiem w strategii rozwoju AR Metallizing, pozwalając zespołowi zwiększyć moce produkcyjne. Daje to również możliwość dalszego poszerzania innowacyjnego portfolio produktów i powiększania ośrodków badawczo-rozwojowych. Dzięki przejęciu AR Metallizing będzie dalej rozwijać i obsługiwać klientów dzięki większej liczbie produktów przeznaczonych do bezpośredniego kontaktu z żywnością.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty