Opakowanie na formuły dla niemowląt

Dzisiaj Danone ogłosił wprowadza Track & Connect – cyfrową usługę, która zapewnia konsumentom i sprzedawcom większą przejrzystość podczas całego łańcucha dostaw produktu. Według firmy konsumenci i sprzedawcy będą mogli w końcu uzyskać dostęp do nowych, spersonalizowanych usług posprzedażowych opartych na danych, dla marek produktów dla niemowląt, takich jak Aptamil, Karicare, Laboratoire Gallia i Nutrilon. Kupujący będą mogli uzyskać dostęp do tej nowej usługi za pośrednictwem smartfonów, skanując dwa kody QR na paczkach z formułami dla niemowląt. Jeden kod QR umieszczony jest na opakowaniu zewnętrznym, a drugi wewnętrz. Podwójny system kodów QR pozwoli kupującym zweryfikować jakość i autentyczność formuły. Ponadto usługa Track & Connect pozwoli Danone oraz jej dystrybutorom i sprzedawcom łatwiej przewidywać popyt i preferencje konsumentów. System oparty jest na technologii blockchain, serializacji i agregacji.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020

Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
Szanowni Państwo,

W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty