Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Opakowanie na formuły dla niemowląt

 

Danone wprowadził Track & Connect – cyfrową usługę, która zapewnia konsumentom i sprzedawcom większą przejrzystość podczas całego łańcucha dostaw produktu. Według firmy konsumenci i sprzedawcy będą mogli w końcu uzyskać dostęp do nowych, spersonalizowanych usług posprzedażowych opartych na danych, dla marek produktów dla niemowląt, takich jak Aptamil, Karicare, Laboratoire Gallia i Nutrilon. Kupujący będą mogli uzyskać dostęp do tej nowej usługi za pośrednictwem smartfonów, skanując dwa kody QR na paczkach z formułami dla niemowląt. Jeden kod QR umieszczony jest na opakowaniu zewnętrznym, a drugi wewnętrz. Podwójny system kodów QR pozwoli kupującym zweryfikować jakość i autentyczność formuły. Ponadto usługa Track & Connect pozwoli Danone oraz jej dystrybutorom i sprzedawcom łatwiej przewidywać popyt i preferencje konsumentów. System oparty jest na technologii blockchain, serializacji i agregacji.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty