Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Burgery w papierze

Niektóre z produktów oferowanych w niemieckich restauracjach McDonald’s pakowane są w papier tworzony z połączenia włókien trawy oraz konwencjonalnego papieru. Jak podkreśla firma, rozwiązanie pozwala zmniejszyć zużycie wody i energii w procesie produkcyjnym, redukując jednocześnie emisję dwutlenku węgla. Papier posiada także certyfikat FSC.

© McDonald’s

Firma McDonalds testuje nowe opakowania swoich produktów w 30 restauracjach w Niemczech. Fastfoodowy koncern zmienia opakowania kartonowe na cienki papier pakowy do owijania. Według firmy pozwoli to zaoszczędzić około 70 procent materiału opakowaniowego. Testy nowych opakowań potrwają do końca września. Co więcej, goście restauracji będą mieli możliwość wyrażenia swojej opinii na temat nowego opakowania. Jeśli testy wypadną pozytywnie, nowa koncepcja opakowań zostanie wprowadzona do wszystkich niemieckich restauracji. Proces wprowadzania papierowych opakowań w restauracjach McDonald’s rozpoczął się w marcu tego roku - obecnie są w nie pakowane produkty takie jak McWrapy i wybrane hamburgery. W ostatnich latach firma zastąpiła także słomki z tworzyw sztucznych słomkami papierowymi oraz zmieniła opakowania deserów na papierowe. Firma opublikowała swoje cele zrównoważonego rozwoju w ramach strategii „There is no planet B!” oraz dotychczasowe postępy w tym zakresie w najnowszym raporcie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty