Sto lat Miraclon!

 

Epidemia koronawirusa utrudnia życie przedsiębiorstwom na całym świecie, mimo to firma Miraclon, dostarczająca innowacyjne rozwiązania do przygotowalni w druku fleksograficznym świętuje swoje pierwsze urodziny w branży poligraficznej. Dwanaście miesięcy temu firma utworzona została w wyniku sprzedaży działu opakowań fleksograficznych (Flexographic Packaging Division) firmy Kodak na rzecz funduszu inwestycyjnego Montagu. Dyrektor Naczelny firmy, Chris Payne, dziękuje swoim pracownikom, jak również klientom, którzy przez ostatni rok pomagali rozwijać i budować firmę, oraz dzielić pasję, podziw i energię do budowania Miraclonu. Dzięki temu nie tylko udało się pomyślnie zakończyć transakcję sprzedaży działu flexo z Kodaka do firmy Miraclonu, ale również poszerzyć zakres klientów, do których dostarczane są płyty fleksograficzne. W tym szczególnym czasie producent wprowadził na rynek nowy sprzęt. Kodak Flexel NX, który wyeliminował ograniczenia cyfrowej technologii płyt fleksograficznych i pierwszy wykorzystuje cyfrowe płaskie punkty. W czasie tego roku instalacje systemów Kodaka odbywały się w każdym regionie świata, uruchomiono także nową linię do produkcji płyt w Oklahomie. Producent zorganizował także spotkanie inauguracyjne Global Flexo Innovation Awards, na którym uhonorowano 12 firm z całego świata, i powitano ponad 60 nowych pracowników zespołu Miraclon. Dyrektor naczelny firmy nie zapomina również o wszystkich, którzy w okresie globalnej epidemii ciężko pracują, by wspierać łańcuch dostaw żywności i opieki zdrowotnej na całym świecie. Firma zwiększyła produkcję urządzeń Flexel NX w fabrykach, dzięki czemu zapewnia ciągłość produkcji. Jednocześnie ich zespoły techniczne pozostają cały czas w mobilizacji, aby zapewnić potrzebne wsparcie i serwis klientom. Miraclon również podejmuje się walki z epidemią, dostarczając folię ochronną Flexel NX do produkcji maseczek dla lokalnych szpitali, by w ten sposób okazać swoją wdzięczność służbie zdrowia.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty