Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Sto lat Miraclon!

 

Epidemia koronawirusa utrudnia życie przedsiębiorstwom na całym świecie, mimo to firma Miraclon, dostarczająca innowacyjne rozwiązania do przygotowalni w druku fleksograficznym świętuje swoje pierwsze urodziny w branży poligraficznej. Dwanaście miesięcy temu firma utworzona została w wyniku sprzedaży działu opakowań fleksograficznych (Flexographic Packaging Division) firmy Kodak na rzecz funduszu inwestycyjnego Montagu. Dyrektor Naczelny firmy, Chris Payne, dziękuje swoim pracownikom, jak również klientom, którzy przez ostatni rok pomagali rozwijać i budować firmę, oraz dzielić pasję, podziw i energię do budowania Miraclonu. Dzięki temu nie tylko udało się pomyślnie zakończyć transakcję sprzedaży działu flexo z Kodaka do firmy Miraclonu, ale również poszerzyć zakres klientów, do których dostarczane są płyty fleksograficzne. W tym szczególnym czasie producent wprowadził na rynek nowy sprzęt. Kodak Flexel NX, który wyeliminował ograniczenia cyfrowej technologii płyt fleksograficznych i pierwszy wykorzystuje cyfrowe płaskie punkty. W czasie tego roku instalacje systemów Kodaka odbywały się w każdym regionie świata, uruchomiono także nową linię do produkcji płyt w Oklahomie. Producent zorganizował także spotkanie inauguracyjne Global Flexo Innovation Awards, na którym uhonorowano 12 firm z całego świata, i powitano ponad 60 nowych pracowników zespołu Miraclon. Dyrektor naczelny firmy nie zapomina również o wszystkich, którzy w okresie globalnej epidemii ciężko pracują, by wspierać łańcuch dostaw żywności i opieki zdrowotnej na całym świecie. Firma zwiększyła produkcję urządzeń Flexel NX w fabrykach, dzięki czemu zapewnia ciągłość produkcji. Jednocześnie ich zespoły techniczne pozostają cały czas w mobilizacji, aby zapewnić potrzebne wsparcie i serwis klientom. Miraclon również podejmuje się walki z epidemią, dostarczając folię ochronną Flexel NX do produkcji maseczek dla lokalnych szpitali, by w ten sposób okazać swoją wdzięczność służbie zdrowia.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty