Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Drugie życie papierowych opakowań. Razem dla planety

© McDonalds Polska

Od kosza w restauracji, przez transportowego tira i przedsiębiorstwo recyklingowe z powrotem do restauracji w postaci papierowego ręcznika - drogę zużytego papierowego opakowania McDonalds pokazał w nowej odsłonie kampanii Jutro zależy od nas.

 

W nowej kampanii sieć restauracji zachęca klientów do właściwej segregacji śmieci. Wraz z polskim przedsiębiorstwem recyklingowym McDonalds opracował innowacyjną technologię pozwalającą na przetworzenie papierowych opakowań z domieszką polimeru oraz tych zabrudzonych po posiłku. ,,Dlatego wrzucanie zużytych opakowań w restauracjach McDonalds do frakcji papierowej jest tak ważne. Dzięki temu możemy dawać śmieciom drugie życie” mówi Anna Borys, dyrektorka ds. korporacyjnych McDonalds Polska.

 

Przez recykling do serca

Spot przedstawia przystanki zużytego papierowego opakowania na jego drodze do ponownego wykorzystania. W tej podróży pomagają mu inni bohaterowie. Jacula przekazuje papierowe odpady Włodziowi, który przewozi je do przedsiębiorstwa recyklingowego w Toruniu, gdzie Kacha kontynuuje proces, aby na koniec papierek w postaci ręcznika mógł zostać umieszczony przez Szymusia w podajniku papieru w jednej z restauracji sieci. Kampania ma na celu szerzenie świadomości ekologicznej, promowanie recyklingu i popularyzowanie wiedzy o ponownym wykorzystaniu materiałów w sieci restauracji McDonalds.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty