Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

13,5 ton folii na przyłbice

Polski producent i dostawca folii oraz opakowań z tworzyw sztucznych KGL wykorzystał swoją specyfikacje produkcji do panującej w tej chwili sytuacji epidemii koronawirusa. Firma podjęła się inicjatywy przekazania ponad 1,5 tony folii do produkcji osłon na przyłbice, produkowanych przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy oraz Politechnikę Warszawską. Korporacja we współpracy z firmami Wadim Plast oraz Studio Okno Drukarnia UV wyprodukuje również kolejne przyłbice z produkowanej przez siebie folii. Na potrzeby tej produkcji firma przeznaczy około 12 ton folii PET za około 60 tysięcy złotych.

Dodatkowo producent zdecydował się na zakup i wdrożenie oprogramowania firmy Comarch. Opiera się ono na digitalizacji procesów, obejmujących organizację produkcji, sprzedaży, kontroli jakości oraz magazynu wysokiego składowania wraz z modułem do obsługi księgowości i zakupów oraz CRM (Customer Relationship Management). Korporacja korzysta z usług producenta w tym zakresie od 2015 roku. Nowy system Comarch Erp XL zostanie zainstalowany we wszystkich placówkach firmy i będzie z niego korzystać około 200 osób, w tym pracownicy działu handlowego, R&D, zarządzania jakością, obsługi ruchu oraz dystrybucji i sprzedaży. Jego głównym zadaniem będzie usprawnienie i automatyzacja przepływu informacji między działami i zapewnienie dostępu do wszystkich danych w czasie rzeczywistym. System będzie również obsługiwać procesy księgowe i kontrolingowe, a także zapewniać obieg i wymianę dokumentów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty