Lidl usuwa postaci z kreskówek

Supermarkety Lidl zdecydowały się usunąć postacie z kreskówek z opakowań płatków śniadaniowych własnej marki, co ma pomóc rodzicom w walce z siłą marketingu i zachęcić dzieci do dokonywania zdrowszych wyborów. Ten ruch jest odpowiedzią na apele blisko trzech czwartych rodziców, którzy twierdzą, że atrakcyjne opakowania przyciągają uwagę dzieci, którzy nie zdają sobie sprawy ze szkodliwości zbyt dużej ilości cukru czy soli.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty