Lidl usuwa postaci z kreskówek

Supermarkety Lidl zdecydowały się usunąć postacie z kreskówek z opakowań płatków śniadaniowych własnej marki, co ma pomóc rodzicom w walce z siłą marketingu i zachęcić dzieci do dokonywania zdrowszych wyborów. Ten ruch jest odpowiedzią na apele blisko trzech czwartych rodziców, którzy twierdzą, że atrakcyjne opakowania przyciągają uwagę dzieci, którzy nie zdają sobie sprawy ze szkodliwości zbyt dużej ilości cukru czy soli.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020

Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
Szanowni Państwo,

W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty