Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Rolnicy dziękują!

Materiał opakowaniowy Signature doskonale wpisuje się strategię marki Intermarché.

© SIG

Intermarché, jedna z najpopularniejszych sieci handlowych we Francji, wybrała materiał opakowaniowy Signature firmy SIG dla opakowań swojego nowego soku marki Les Éleveurs vous disent Merci! (Rolnicy dziękują!). Produkty będą dostarczane w opakowaniach kartonowych combibloc Premium o pojemności 1000 ml.

Standardowe opakowania kartonowe firmy SIG, wykonane w około 75 procentach z odnawialnej tektury z certyfikatem FSC, oferują znacznie lepsze wyniki w zakresie zrównoważonego rozwoju w porównaniu do innych rodzajów opakowań. Ślad węglowy opakowań kartonowych jest do 70 procent niższy niż w przypadku alternatywnych rozwiązań opakowaniowych, wykonanych np. w całości z tworzyw sztucznych. Materiały opakowaniowe Signature firmy SIG idą jeszcze o krok dalej.

Ponad 95 procent materiałów opakowania Signature Full Barrier jest odnawialne, a 100 procent z nich jest pozyskiwanych z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co pozwala zmniejszyć emisję dwutlenku węgla w porównaniu ze standardowym opakowaniem kartonowym. Zastosowane polimery powstały w oparciu o surowiec z oleju talowego, wytwarzanego jako produkt uboczny przy produkcji papieru. Zostały one także wyróżnione certyfikatem ISCC Plus.

Wybierając produkty marki Marka Les Éleveurs vous disent Merci!, konsumenci mają możliwość wspierania rolników lepszym wynagrodzeniem. Od momentu powstania w lutym 2018 roku dzięki działalności marki do rolników zaangażowanych w inicjatywę trafiło łącznie 4,6 milionów euro. Wybór Signature doskonale wpisuje się strategię odpowiedzialnego działania firmy Intermarché.

„Zrównoważony rozwój jest najwyższym priorytetem zarówno dla naszej firmy, jak i dla naszych konsumentów. Używając materiałów opakowaniowych Signature, będziemy mogli zredukować ilość zużytych tworzyw sztucznych o 4 tony przy sprzedaży pół miliona opakowań. Chcemy zaoferować konsumentom możliwość podjęcia odpowiedzialnych działań, a dostarczanie zrównoważonych opakowań jest idealnym rozwiązaniem dla naszej społecznie odpowiedzialnej marki” - podkreśla Alain Plougastel, jeden z przedstawicieli Intermarché we Francji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty