Rolnicy dziękują!

Materiał opakowaniowy Signature doskonale wpisuje się strategię marki Intermarché.

© SIG

Intermarché, jedna z najpopularniejszych sieci handlowych we Francji, wybrała materiał opakowaniowy Signature firmy SIG dla opakowań swojego nowego soku marki Les Éleveurs vous disent Merci! (Rolnicy dziękują!). Produkty będą dostarczane w opakowaniach kartonowych combibloc Premium o pojemności 1000 ml.

Standardowe opakowania kartonowe firmy SIG, wykonane w około 75 procentach z odnawialnej tektury z certyfikatem FSC, oferują znacznie lepsze wyniki w zakresie zrównoważonego rozwoju w porównaniu do innych rodzajów opakowań. Ślad węglowy opakowań kartonowych jest do 70 procent niższy niż w przypadku alternatywnych rozwiązań opakowaniowych, wykonanych np. w całości z tworzyw sztucznych. Materiały opakowaniowe Signature firmy SIG idą jeszcze o krok dalej.

Ponad 95 procent materiałów opakowania Signature Full Barrier jest odnawialne, a 100 procent z nich jest pozyskiwanych z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co pozwala zmniejszyć emisję dwutlenku węgla w porównaniu ze standardowym opakowaniem kartonowym. Zastosowane polimery powstały w oparciu o surowiec z oleju talowego, wytwarzanego jako produkt uboczny przy produkcji papieru. Zostały one także wyróżnione certyfikatem ISCC Plus.

Wybierając produkty marki Marka Les Éleveurs vous disent Merci!, konsumenci mają możliwość wspierania rolników lepszym wynagrodzeniem. Od momentu powstania w lutym 2018 roku dzięki działalności marki do rolników zaangażowanych w inicjatywę trafiło łącznie 4,6 milionów euro. Wybór Signature doskonale wpisuje się strategię odpowiedzialnego działania firmy Intermarché.

„Zrównoważony rozwój jest najwyższym priorytetem zarówno dla naszej firmy, jak i dla naszych konsumentów. Używając materiałów opakowaniowych Signature, będziemy mogli zredukować ilość zużytych tworzyw sztucznych o 4 tony przy sprzedaży pół miliona opakowań. Chcemy zaoferować konsumentom możliwość podjęcia odpowiedzialnych działań, a dostarczanie zrównoważonych opakowań jest idealnym rozwiązaniem dla naszej społecznie odpowiedzialnej marki” - podkreśla Alain Plougastel, jeden z przedstawicieli Intermarché we Francji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty