Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Bez podkładu z OptiCut

Druk termiczny (DT) etykiet bez podkładu jest wydajną i przyjazną środowisku alternatywą dla tradycyjnych laminatów etykietowych - pozwala zmniejszyć zużycie materiałów nawet o 40 procent.

© UPM Raflatac

Firma UPM Raflatac wprowadziła na rynek nowe rozwiązanie dla produkcji etykiet bez podkładu o nazwie OptiCut. Stosowana w rozwiązaniu własna technologia klejów jest dostępna dla każdego z podstawowych rozwiązań końcowych druku termicznego bez podkładu - od handlu detalicznego i logistyki po szybkie usługi oraz restauracje sprzedające dania na wynos. OptiCut zapobiega zakleszczaniu się papieru i zapewnia doskonałe przyklejanie przy minimalnym nakładzie kleju w różnych zastosowaniach, takich jak szorstkie powierzchnie czy niskie temperatury aplikacji. Oprócz tego, rozwiązanie skraca czas serwisowania i zapewnia klientom produkt bez podkładu przy maksymalnym czasie pracy maszyny drukującej, rzadszą wymianę rolek i wyraźny kod kreskowy na opakowaniu.

„Opracowaliśmy rozwiązanie OptiCut we współpracy z naszymi partnerami na przestrzeni całego cyklu eksploatacji. Nasze innowacyjne i bezpieczne dla środowiska rozwiązanie jest optymalnym wyborem, jeśli chodzi o wysoką jakość cięcia i doskonałą przyczepność na opakowaniu” - podkreśla Mauri Suomela, starszy wiceprezes w dziale laminatów papierowych, UPM Raflatac.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty