Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Z aplikacją łatwiej

Jak podkreśla Arno Dürr, aplikacja Franconian Coolness AR App pozwoli użytkownikom lepiej zrozumieć funkcje wprowadzone w innowacjach produktowych firmy.

© Weilburger Graphics

Weilburger Graphics, producent powłok, farb fleksograficznych i klejów dla przemysłu graficznego, zaprezentował dwie nowe aplikacje mobilne: „Franconian Coolness AR App” oraz „Graphics Coating Calc App”.

Pierwsza z nich to aplikacja rozszerzonej rzeczywistości, opracowana specjalnie dla nowego opakowania chłodzącego do napojów. Celem tej aplikacji jest zapoznanie użytkownika z funkcjami i efektami opakowania dzięki zastosowaniu nowej wodoodpornej powłoki Senolith WB Barrier Coating FP DC, a także innych powłok ochronnych z serii Senolith, Senosoft oraz Senoscreen. Opakowanie można zeskanować aparatem w telefonie, przez co uaktywnione zostają informacje multimedialne oraz instrukcje i samouczki na temat projektu. W przypadku, gdy użytkownik nie posiada tego opakowania, aplikacja prezentuje jego wirtualną wersję w otoczeniu użytkownika.

„Innowacje produktowe, takie jak nasza nowa, wodoodporna powłoka serii Senolith, są często trudne do opisania. Aplikacja jest doskonałym narzędziem inspirującym naszych klientów, projektantów opakowań i właścicieli marek do możliwości, jakie stwarzamy dzięki takim innowacjom. Rozwiązanie to jest nie tylko modne, ale także oferuje nam ogromną wartość dodaną dla obecnego projektu opakowania wraz ze wszystkimi jego funkcjami i efektami wykończeniowymi”- podkreśla Arno Dürr, dyrektor sprzedaży Weilburger Graphics

Druga aplikacja pozwala klientom określić wymagane ilości powłok dla konkretnego zlecenia na podstawie parametrów produkcyjnych odpowiednich dla zadania drukowania i poprzez wybraną specyfikację wałka rastrowego. Aplikacja zawiera również dane kontaktowe do przedstawicieli regionalnych, dzięki czemu jest cennym narzędziem do obliczania zamówień i zakupów dla klientów firmy.

„Po pierwszych testach „kalkulatora” ilości powłok za pośrednictwem aplikacji, nasi klienci zasygnalizowali, że przydaje się ona w codziennej pracy. Aplikacje mają tę zaletę, że można je łatwo i szybko zaktualizować, co daje nam pewność, że zawsze możemy dostarczyć klientowi najświeższe dane. W przyszłości planujemy także rozszerzyć aplikację o szerszy zakres funkcji”- dodaje Arno Dürr.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty