Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

W odpowiedzi na wojnę

Firma Amcor zapowiedziała, że nieustannie śledzi rozwój sytuacji w Ukrainie, a wraz z rozwojem sytuacji gotowa jest podjąć kolejne strategiczne kroki.

© Amcor

Firma Amcor ogranicza swoją działalność w Rosji w odpowiedzi na wojnę rosyjsko-ukraińską. Producent opakowań skoncentruje swoją działalność do obsługi „istniejących międzynarodowych klientów”, wstrzyma nowe projekty i inwestycje oraz eksport z Rosji. Firma działa w Rosji od ponad 20 lat. Obecnie jej trzy fabryki w tym kraju generują od 2% do 3% jej całkowitej sprzedaży. W związku z wybuchem konfliktu zbrojnego firma Amcor zamknęła swoją placówkę w Charkowie na Ukrainie, aby chronić lokalny zespół. Firma powołała także specjalny zespół kryzysowy, który na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji. „Jesteśmy głęboko zaniepokojeni kryzysem humanitarnym na Ukrainie i aktywnie włączamy się w działania pomocowe. Amcor przeznacza ponad 1 milion dolarów na bezpośrednie wsparcie dla naszego zespołu w Charkowie i ich rodzin oraz na ogólną pomoc humanitarną we współpracy z Międzynarodowym Czerwonym Krzyżem” - podkreślił w komunikacie prezes zarządu firmy, Ron Delia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty