Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wygodnie z combivita

Opakowania kartonowe combivita będą pierwszymi opakowaniami, które będą napełniane za pomocą nowej generacji maszyn napełniających SIG Neo.

© SIG

Firma SIG zaprezentowała nowe aseptyczne opakowanie kartonowe o nazwie combivita, które zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie konsumentów i oferuje zróżnicowanie na półce sklepowej, elastyczność w procesie pakowania oraz spełnia zasady zrównoważonego rozwoju. Rozwiązanie zostało opracowane w oparciu o szeroko zakrojone badania konsumenckie i jest dostępne w trzech pojemnościach - 500, 750 i 1000 ml. Wyjątkowy kształt opakowania zapewnia nie tylko wysoki poziom wygody dla konsumentów, ale także oferuje wiele możliwości w zakresie brandingu i pozycjonowania marki. Tektura wykorzystywana do produkcji opakowań combivita posiada certyfikat FSC, a w procesie produkcji wykorzystywana jest energia odnawialna. Rozwiązanie może być uzupełnione o warstwę aluminium z certyfikatem ASI w celu zapewnienia właściwości barierowych dla produktów wrażliwych na światło i tlen. Ponadto istnieje również możliwość łączenia opakowań kartonowych combivita ze strukturą opakowaniową Signature firmy SIG, w którym polimery również związane z materiałami pochodzenia leśnego. Wytrzymałość opakowania umożliwia stuprocentowe wykorzystanie miejsca na paletach transportowych, a także redukuje koszty logistyki w porównaniu do istniejących formatów kartonowych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty