Cyfrowy recykling

Kody Digimarc Barcode mogą być odczytywane za pomocą wielu różnych urządzeń, np. smartfonów czy skanerów.

© Paccor

Firma Paccor pogłębia współpracę z Digimarc w zakresie automatycznej identyfikacji opakowań. Celem tego partnerstwa jest opracowanie i komercjalizacja rozwiązania do szybkiego sortowania opakowań z tworzyw sztucznych, opatrzonych kodem kreskowym Digimarc Barcode. Pozwoli to zwiększyć możliwości recyklingu zgodnie z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym.

Jako partner, firma Digimarc zapewnia firmie Paccor porady techniczne, wsparcie i dostęp do Platformy Digimarc. Z kolei firma Paccor oferuje Digimarc dostęp do swojego Centrum Rozwoju i Innowacji (CDI) i wsparcie w zakresie nowoczesnych rozwiązań dotyczących opakowań z tworzyw sztucznych, które można przeznaczyć do recyklingu. Nanoszenie kodów kreskowych firmy  Digimarc odbywa się przy użyciu różnych technologii, takich jak termoformowanie, formowanie wtryskowe i tłoczenie, a także drukowanie na etykietach. Kod kreskowy można wygrawerować w formie lub wydrukować na etykiecie na opakowaniu zewnętrznym, aby nadać opakowaniu „cyfrową inteligencję”, zamieniając je w produkt połączony danymi Internetu rzeczy (IoT). Kody te mogą być odczytywane za pomocą wielu różnych urządzeń, skanerów a także smartfonów, umożliwiając łatwą identyfikację produktów w celu ich prawidłowego recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty