Cyfrowy recykling

Kody Digimarc Barcode mogą być odczytywane za pomocą wielu różnych urządzeń, np. smartfonów czy skanerów.

© Paccor

Firma Paccor pogłębia współpracę z Digimarc w zakresie automatycznej identyfikacji opakowań. Celem tego partnerstwa jest opracowanie i komercjalizacja rozwiązania do szybkiego sortowania opakowań z tworzyw sztucznych, opatrzonych kodem kreskowym Digimarc Barcode. Pozwoli to zwiększyć możliwości recyklingu zgodnie z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym.

Jako partner, firma Digimarc zapewnia firmie Paccor porady techniczne, wsparcie i dostęp do Platformy Digimarc. Z kolei firma Paccor oferuje Digimarc dostęp do swojego Centrum Rozwoju i Innowacji (CDI) i wsparcie w zakresie nowoczesnych rozwiązań dotyczących opakowań z tworzyw sztucznych, które można przeznaczyć do recyklingu. Nanoszenie kodów kreskowych firmy  Digimarc odbywa się przy użyciu różnych technologii, takich jak termoformowanie, formowanie wtryskowe i tłoczenie, a także drukowanie na etykietach. Kod kreskowy można wygrawerować w formie lub wydrukować na etykiecie na opakowaniu zewnętrznym, aby nadać opakowaniu „cyfrową inteligencję”, zamieniając je w produkt połączony danymi Internetu rzeczy (IoT). Kody te mogą być odczytywane za pomocą wielu różnych urządzeń, skanerów a także smartfonów, umożliwiając łatwą identyfikację produktów w celu ich prawidłowego recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty