Chemia jest kobietą

Kampania BASF Polska promuje różnorodność w zatrudnieniu i techniczne kompetencje kobiet.

© BASF

W Międzynarodowy Dzień Kobiet firma BASF Polska postanowiła dołożyć swoją cegiełkę do walki ze stereotypami związanymi z postrzeganiem branży chemicznej jako mało „kobiecej”. Pomóc w tym ma właśnie zainagurowana kampania „Chemia jest Kobietą”, która prezentuje sylwetki 8 kobiet pracujących w BASF, często na stereotypowo postrzeganych tzw. „męskich stanowiskach”. Kampania ma być zachętą dla wszystkich kobiet, zarówno tych z dużym doświadczeniem, jak i tych, które dopiero zaczynają studia czy ścieżkę kariery, by podejmować odważne decyzje zawodowe, bazując na tym, co nas interesuje. Nawet jeżeli przez jakiś czas oznacza to pracę w środowisku zdominowanym przez jedną płeć.

Jak podkreśla Katarzyna Byczkowska, dyrektor zarządzająca oddziału BASF Polska, kampania to przykład inicjatywy mającej na celu poddanie pod dyskusję stereotypów związanych z rolą kobiet w przemyśle, a szczególnie w branży chemicznej, mająca zachęcić kobiety do podejmowania wyzwań i spełniania się zawodowo.

W ramach kampanii „Chemia jest Kobietą”, zostało zrealizowanych 8 krótkich materiałów video prezentujących kobiety pracujące w BASF Polska, oraz pokazujących charakter i środowisko ich pracy. Partnerami kampanii są: Global Compact Network Poland, Forbes Women Polska, Chemia i Biznes oraz portal wnp.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty