Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Współpraca UPM i Toshiba

Współpracując z firmą Toshiba, UPM Raflatac dostarcza swoim klientom gotowe rozwiązanie do druku etykiet bez podkładu.

© UPM Raflatac

UPM Raflatac oraz Toshiba rozpoczęły ogólnoeuropejską współpracę w zakresie produkcji etykiet bez podkładu, łącząc najnowszą technologię drukarek Toshiba BV420D-GL z portfolio wysokowydajnych materiałów do etykiet bez podkładu OptiCut firmy UPM Raflatac.

Ponieważ handel elektroniczny jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się sektorów, rośnie zapotrzebowanie na wydajne i niezawodne procesy zapewniające prawidłowe etykietowanie przesyłek. Współpraca Toshiba-UPM Raflatac łączy głęboką wiedzę technologiczną i doświadczenie, które wspierają klientów poprzez tworzenie dla nich zaawansowanych aplikacji do druku.

 „Zaprojektowaliśmy naszą gamę materiałów etykiet bez podkładu OptiCut tak, aby spełniała surowe wymagania dotyczące wydajności. Rozwiązanie zapewnia wysoką jakość cięcia i doskonałą przyczepność do opakowania. Materiały etykietowe OptiCut w połączeniu z drukarkami firmy Toshiba zapewniają doskonałe efekty drukowania, z korzyścią dla klientów obu firm” - podkreśla Jon Lenck, dyrektor ds. nowych technologii w firmie UPM Raflatac.

Dzięki tej współpracy firmy Toshiba i UPM Raflatac dostarczają gotowe do użycia rozwiązanie do druku etykiet bez podkładu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty