Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

UPM walczy z COVID-19

Przekazane przez firmę maski są zgodne z normą EN14683 TYPE I i będą stosowane w celach medycznych zwłaszcza teraz, gdy na Dolnym Śląsku stale przybywa chorych.

Wiodący producent innowacyjnych rozwiązań w produkcji etykiet, UPM Raflatac wspiera region wrocławski w walce z pandemią COVID-19. Firma, posiadająca swoje fabryki pod Wrocławiem, pokryła koszty testów wykrywających obecność koronawirusa dla personelu medycznego w ramach projektu laboratoriów medycznych Diagnostyka, tym samym umożliwiając ich łatwiejszy dostęp dla testowania wszystkich mieszkańców. Dodatkowo jako Złoty Partner Projektu „Badamy-Wspieramy” laboratoriów Diagnostyka, producent wyposażył Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu w 20000 sztuk maseczek chirurgicznych w ramach darowizny.

“Wsparcie finansowe, jakie uzyskaliśmy dzięki zaangażowaniu UPM Raflatac, umożliwia nieodpłatne wykonanie niezbędnych testów w kierunku COVID-19 pracownikom służby zdrowia. Dzięki temu mogliśmy wesprzeć w walce z pandemią kolejną grupę – tym razem wrocławskich medyków. To kolejny dowód na to, że dzięki odpowiedzialnym i świadomym społecznie decyzjom, razem możemy więcej” – mówi Grzegorz Polus, Dyrektor Marketingu Grupy Diagnostyka.

Wsparcie zostało dostarczone w ramach programu firmy „UPM Biofare Share and Care”. Podczas pandemii program ten przyczynił się do poprawy sytuacji wielu punktów w skali globalnej dzięki darowiznom, wkładom rzeczowym oraz wolontariatowi firmy i nadal jest kontynuowany.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty