Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Bodypak w centrum Europy

„Moim celem jest pozyskanie nowych partnerów dla firmy Bodypak oraz wzmocnienie istniejących relacji z klientami. Jest to wspaniała okazja do wprowadzenia silnych wartości biznesowych i standardów obsługi, aby sprostać wymaganiom i wysokim oczekiwaniom międzynarodowych marek” - podkreśla Magdalena Kasperczak, dyrektor zarządzający Bodypak Europe.

© Bodypak

Bodypak powołał Magdalenę Kasperczak na stanowisko dyrektora zarządzającego nowej europejskiej spółki Bodypak Europe. Firma oferuje wysokiej jakości formowane wtryskowo zakrętki, zamknięcia, opakowania, słoiki, butelki i tuby przeznaczone dla rynku środków higieny osobistej, gospodarstwa domowego i napojów. Magdalena Kasperczak współpracowała z zespołem BodyPak przez ostatnie 4 lata podczas pracy w Bech Packaging i wnosi do firmy cenną wiedzę branżową. Firma posiada biura i magazyny w Poznaniu, położonym w centrum Europy i z dostępem do nowoczesnego międzynarodowego portu lotniczego w bezpośrednim sąsiedztwie. Dzięki nowej lokalizacji firma BodyPak jest dobrze przygotowana do obsługi klientów z UE, co pozwoli jej dalej się rozwijać.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty