Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Inwestycja De Jong Packaging

Papiernia w De Hoop produkuje różne gatunki papieru z recyklingu, które wpisują w portfolio grupy De Jong Packaging.

© DS Smith

DS Smith sprzedaje swoją papiernię De Hoop w Holandii firmie De Jong Packaging. Papiernia zlokalizowana w Eerbeek produkuje 370 tysięcy ton papieru makulaturowego rocznie. Wartość inwestycji szacowana jest na 50 milionów euro. Przejęcie przyczyni się do realizacji strategii grupy De Jong Packaging. Jak podkreśla DS Smith, przychód ze sprzedaży zostanie wykorzystany do częściowego skompensowania zwiększonych inwestycji, jakie dotychczas miały miejsce w tym roku, takie jak budowa nowej fabryki opakowań z tektury falistej we Włoszech i w Polsce oraz rozbudowa zakładu w Arnstadt w Niemczech. Dodano również, że sprzedaż papierni jest zgodna z polityką firmy prowadzonej w Europie Północnej. Ponadto producent dostosowuje produkcję papieru w ramach koncentracji na tworzeniu lekkich opakowań na bazie włókien. Zakończenie transakcji nastąpi wraz z końcem 2021 roku. W ramach umowy firma DS Smith będzie nadal kupować od papierni i dostarczać do niej surowce i tekturę falistą w celu wsparcia płynnego przejścia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty