Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Wspólny projekt Orlen Oil i UPM Raflatac Wsparcie gospodarki obiegu zamkniętego

Przedstawiciele Orlen Oil i UPM Raflatac podczas wręczania Certyfikatu RafCycle ©UPM

UPM Raflatac, wiodący producent przyjaznych dla środowiska rozwiązań etykietowych i Orlen Oil, wiodący producent środków smarnych współpracują od lutego 2022 roku. Teraz obie firmy wprowadziły cyrkularność zasobów naturalnych dzięki RafCycle – usłudze recyklingu odpadów etykietowych. Jest to pierwszy przykład zastosowania końcowego na polskim rynku, w którym RafCycle umożliwia właścicielowi marki wdrożenie rozwiązania na rzecz gospodarki obiegu zamkniętego. Wspólny projekt Orlen Oil i UPM Raflatac ma na celu przede wszystkim efektywne wykorzystanie zasobów naturalnych. Dołączenie do RafCycle umożliwia firmie Orlen Oil redukcję śladu węglowego oraz zmniejszenie zużycia zasobów naturalnych poprzez nadanie nowego życia odpadom etykietowym. W ramach usługi RafCycle firma UPM koordynuje odbiór zużytych podkładów etykietowych, które są następnie poddawane recyklingowi i ponownie wykorzystywane, co zmniejsza ich wpływ na środowisko naturalne. Recykling odpadów etykietowych pozwala uniknąć emisji ekwiwalentów CO2 (CO2e), które powstałyby, gdyby odpady trafiły od spalarni. Od momentu przystąpienia do usługi RafCycle, całkowita ilość odpadów etykietowych odebranych od Orlen Oil, które zostały następnie poddane recyklingowi, pozwoliła oszczędzić 111 drzew. Tym samym uniknięto emisji 2 ton CO2e.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty