Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zamknięcie transakcji

Oficjalne zamknięcie transakcji nastąpiło 1 czerwca 2021 roku.

© Paccor

 

Firma Paccor, producent zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych dla rynku spożywczego i gastronomicznego, z dniem 1 czerwca ogłosił oficjalne zamknięcie transakcji przejęcia Miko Pak. Jak podkreśla Andreas Schütte, prezes zarządu firmy Paccor, nabycie jest jednym z kroków będących częścią realizacji strategii wzrostu, który pozwoli na dalszy rozwój biznesu.

 „Jesteśmy wdzięczni firmie Paccor za jej zainteresowanie i wiarę w naszą działalność, a naszą współpracę postrzegamy jako kluczowy etap dla naszej firmy. Jestem przekonany, że wniesie ona znaczącą wartość dodaną do naszej działalności i że razem powinniśmy być w stanie zapewnić nasz stały, rentowny wzrost” - dodaje Karl Hermans, dyrektor zarządzający Miko Pac.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty