Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowa fabryka w Brzegu

VPK Packaging Polska należy do grupy VPK, międzynarodowego producenta opakowań zrzeszającego 65 fabryk w 20 krajach. Wszystkie produkty opracowywane są z myślą o środowisku, a do ich produkcji wykorzystuje się surowce pochodzące z recyklingu.

© VPK Polska

Po roku prac budowlano-wykończeniowych firma VPK rozpoczęła produkcję w nowej fabryce w Brzegu. Zakład o powierzchni 22 tysiącach metrów kwadratowych z nowoczesnymi maszynami do produkcji opakowań ma pozwolić producentowi na zwiększenie wydajności produkcyjnej dla klientów z Polski oraz zza granicy o 60 milionów metrów kwadratowych. Fabryka została wyposażona w maszyny takie jak Mitsubishi Evol, Bobst 2.1 Mastercut oraz Masterflex. Dodatkowo posiada linię odbioru odpadu z transportem do belownicy makulatury, paletyzator, depaletyzator, automatyczne wiązarki i foliarki opakowań, w pełni zautomatyzowaną mieszalnię farb, a także ekologiczną oczyszczalnię ścieków. Zautomatyzowane linie transportujące będą dostarczały tekturę bezpośrednio z tekturnicy do maszyn przetwórczych, za pomocą systemu transportu Minda, eliminującego zbędny transport wewnętrzny wózkami widłowymi. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracy oraz zoptymalizowanie przepływu surowca do produkcji opakowań.

Fabryka zlokalizowana jest w Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Skarbimierzu, dzięki czemu przyczynia się do skrócenia dystansu dzielącego ją do tej pory od potencjalnych klientów zlokalizowanych na południowym zachodzie Polski. Umożliwia również nawiązanie współpracy z odbiorcami z Czech oraz Niemiec. Nowa fabryka jest także odpowiedzią na rosnące wymagania rynku i ekonomii produktów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty