Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Vogue ekologicznie

Stora Enso zajmie się m.in. dostarczeniem materiału do produkcji opakowań magazynu Vogue Scandinavia.

© Stora Enso

Stora Enso i Vogue Scandinavia zawarły strategiczne partnerstwo w celu zastąpienia tworzyw sztucznych w opakowaniach czasopism. W ramach współpracy, Stora Enso zapewni Vogue Scandinavia wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju i projektowania opakowań. Koncepcja odnawialnego, neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla eko-opakowania będzie dostępna dla pierwszego numeru Vogue Scandinavia, który ukaże się w sierpniu tego roku.

W ramach partnerstwa Stora Enso dostarczy Vogue Scandinavia odnawialne opakowania na czasopisma, a także usługi w zakresie projektowania opakowań i automatyzacji. Opakowanie magazynu Vogue Scandinavia ma być w pełni neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla, dzięki zastosowaniu odnawialnego, niskoemisyjnego surowca i energooszczędnej produkcji. Stora Enso będzie także zapewniać Vogue Scandinavia usługi doradcze w zakresie zrównoważonych materiałów oraz oceny cyklu życia produktu. Pozostałe usługi są kompensowane dzięki usłudze CarbonZero firmy Stora Enso, prowadzonej we współpracy z South Pole.

„Kiedy podjąłem decyzję o rozpoczęciu działalności Vogue Scandinavia, zobowiązałem się również do zmiany branży wydawniczej w całym regionie i uczynienia naszego magazynu liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Stora Enso to idealny partner, który umożliwi nam osiągnięcie tych celów. Firma zarówno zrozumiała moją wizję, jak i w pełni wsparła nieocenioną wiedzą, innowacyjnością i pasją. Naszym celem jest wprowadzenie zmian w tradycyjnym pojmowaniu branży mediowej, a robienie tego razem z jedną z najstarszych firm na świecie sprawia, że jest to jedna z najbardziej fascynujących współpracy w mojej karierze” - mówi Martina Bonnier, redaktor naczelna Vogue Scandinavia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty