Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

UPM Raflatac i Serpol-Cosmetics razem dla gospodarki cyrkulacyjnej

Delegacja UPM Raflatac i Serpol-Cosmetics z certyfikatem programu RafCycle.

© UPM Raflatac

Firma UPM Raflatac, wiodący producent przyjaznych środowisku rozwiązań etykietowych, razem z Serpol-Cosmetics, wiodącym producentem kosmetyków i chemii gospodarczej sprzedawanych pod marką własną popularnych sieci handlowych w Europie, sadzą drzewa, aby zaprezentować wartość dodaną dla środowiska z uczestnictwa w programie recyclingu RafCycle firmy UPM Raflatac.

 

250 drzew zasadzonych wspólnie 7 czerwca symbolizuje ilość drzew, które mogły zostać wykorzystane w inny sposób, dzięki uczestniczeniu firmy Serpol-Cosmetics w programie recyclingu, w przeliczeniu na okres czasu od stycznia do końca maja 2021. Drzewa posadzone nieopodal siedziby firmy Serpol-Cosmetics podczas spotkania „Grow Together”, podsumowującego współpracę obu firm, są symbolem tego, jak można skutecznie zamknąć pętlę i włączyć się w gospodarkę obiegu zamkniętego. 

 

 

Po zasadzeniu pierwszego, symbolicznego drzewka, przyszedł czas na 249 kolejnych.

© UPM Raflatac

Grow Together

Serpol-Cosmetics jest jednym z pionierów w Polsce, którzy przystąpili do programu RafCycle firmy UPM Raflatac w 2019 roku. „Nasza współpraca z Serpolem jest doskonałym przykładem na to, jak poprzez partnerstwo, firmy mogą wspierać się nawzajem w znajdowaniu innowacyjnych sposobów tworzenia wartości z czegoś, co kiedyś było tylko odpadem. Od początku współpracy przetworzyliśmy razem ponad 80 ton podkładów papierowych na nowe produkty, w tym wprowadziliśmy odpady z etykiet z powrotem do obiegu w branży etykietowej jako nowy materiał podkładowy. To czysta cyrkulacja w najlepszym wydaniu” - mówi Juha Virmavirta, dyrektor ds. RafCycle w firmie UPM Raflatac.

 

Drzewa posadzone w ramach programu RafCycle to symbol zamknięcia pętli i uczestnictwa w gospodarce o obiegu zamkniętym.

© UPM Raflatac

Program RafCycle

Firma UPM Raflatac od ponad 10 lat rozwija współpracę w całym łańcuchu wartości etykiet, aby poprawić wyniki swoich partnerów RafCycle w zakresie zrównoważonego rozwoju. Dziś współpracuje z ponad 200 firmami w wielu krajach w Europie, Chinach i Ameryce Północnej. Dzięki usłudze recyklingu firmy UPM Raflatac odpady są zbierane od partnerów RafCycle i, zamiast trafiać na wysypiska, otrzymują nowe życie jako podkłady do etykiet lub papier do czasopism. Dowiedz się więcej o programie RafCycle: www.rafcycle.com.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty