Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Pizza, piłka i pudełko

Nowa propozycja pudełka do pizzy może posłużyć jako atrakcja w trakcie przerw meczowych.

Z okazji rozpoczęcia sezonu piłkarskiego w Europie firma Pizza Hut stworzyła dla kibiców nietypowe pudełko do pizzy. Opakowanie „Foosball Pizza Box” to nic innego jak stół do piłkarzyków, który ma zapewnić dodatkową atrakcję przy oglądaniu meczu w domu lub wśród przyjaciół. Pudełko zostało stworzone przez agencję reklamową Ogilvy i jest częścią kampanii pizzerii „12th Player Club”, stworzonej dla fanów piłki nożnej, którzy przez pandemię nie mogą dzielić się doznaniami z meczów z innymi kibicami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty