Pizza, piłka i pudełko

Nowa propozycja pudełka do pizzy może posłużyć jako atrakcja w trakcie przerw meczowych.

Z okazji rozpoczęcia sezonu piłkarskiego w Europie firma Pizza Hut stworzyła dla kibiców nietypowe pudełko do pizzy. Opakowanie „Foosball Pizza Box” to nic innego jak stół do piłkarzyków, który ma zapewnić dodatkową atrakcję przy oglądaniu meczu w domu lub wśród przyjaciół. Pudełko zostało stworzone przez agencję reklamową Ogilvy i jest częścią kampanii pizzerii „12th Player Club”, stworzonej dla fanów piłki nożnej, którzy przez pandemię nie mogą dzielić się doznaniami z meczów z innymi kibicami.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty