Kalendarium

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

14-16.03.2023 · InPrint, CCE International, ICE Europe , Monachium

18-20.04.2023 · Warsaw Pack, Nadarzyn

25-27.04.2023 · Logimat, Stuttgart

04-10.05.2023 · interpack, Düsseldorf

Targi opakowań od podszewki

Wywiad z Katarzyną Banach-Kowalenko, Komisarz Targów Packaging Innovations

Targi opakowań od podszewki

Najbliższa edycja targów Packaging Innovations odbędzie się w kwietniu 2019 roku.

 

Tworzenie jednych z najważnieszych w tej części Europy targów opakowań to przedsięwzięcie wymagające umiejętności połączenia wielu elementów w harmonijną całość. To ciężka praca zespołowa, wymagająca zarówno twórczej inwencji, jak i drobiazgowego planowania. Zabierając się za przygotowanie targów bez wątpienia trzeba liczyć się z dużą ilością pracy i nerwów. Jednak realizując zaplanowane działania punkt po punkcie ostateczny efekt okazuje się niezwykle satysfakcjonujący.

O tym, jak wygląda przygotowanie Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations rozmawiamy z Komisarz Targów i zarazem Kierownikiem Zespołu – Katarzyną Banach-Kowalenko.

PACKAGING POLSKA: Co wyróżnia Targi Packaging Innovations pośród innych branżowych wydarzeń?

Katarzyna Banach-Kowalenko: Ponad 200 wystawców z 16 krajów, których co roku odwiedza ponad 5000 odwiedzających. Nasi goście, co warto podkreślić, są osobami odpowiedzialnymi za wybór opakowań, a więc klientami branżowymi. Myślę, że statystyki mówią same za siebie. Co ważne, grono naszych gości zaczyna powiększać się o zwiedzających zza granicy. Naszym zadaniem na kolejne lata będzie rozwinięcie targów tak, aby trafiały do jeszcze większej liczby zagranicznych firm.

PP: Jak wystawcy powinni się przygotować do udziału w targach?

K.B.-K.: Targi Packaging Innovations są przede wszystkim doskonałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych. Tu można pokazać znacznie więcej niż na firmowej stronie internetowej, czy podczas standardowych spotkań z klientami. Na targach warto wyróżnić się wśród swojej konkurencji w czasie rzeczywistym. Liczy się każdy detal: dobra lokalizacja stoiska, odpowiednio wyeksponowane opakowanie, materiały promocyjne. Na stoisku nie może zabraknąć najlepszych sprzedawców, bo to oni wytłumaczą szczegóły dotyczące opakowań i profesjonalnie porozmawiają z klientem. Czasy, kiedy na stoisku siedziało się bezczynnie i czekało aż klient do nas zajrzy, odeszły do lamusa. Obecnie to firma musi wychodzić z inicjatywą i zapraszać klientów na stoisko, wymieniać się kontaktami, a później przekuwać je w zamówienia. Z mojego wieloletniego doświadczenia wynika, że największe efekty biznesowe odnoszą ci wystawcy, który opuszczają dwudniowe targi bardzo zmęczeni, ale uśmiechnięci. Wtedy widać, że odbyli wiele intensywnych spotkań.

PP: Jakich nowości możemy się spodziewać podczas przyszłorocznej edycji?

K.B.-K.: Co roku targi przechodzą swoistą metamorfozę. Staramy się na bieżąco rozwijać strefy tematyczne i poruszać nowe nurtujące tematy na cieszących się uwagą gości konferencjach i wykładach. Podczas zbliżającej się edycji Packaging Innovations chcielibyśmy się skupić na zmianach w przepisach dotyczących opakowań ekologicznych i przystąpić do akcji promującej recykling. Szczegóły naszego pomysłu zdradzimy niebawem, ale już dziś mogę obiecać, że na targowych gości będzie czekać ekologiczna niespodzianka! Czujemy, że naszym obowiązkiem, jako organizatora targów dla tak wielkiego rynku, jakim są opakowania, jest zwrócenie uwagi na kwestię wyboru opakowań i stworzenie przestrzeni do dyskusji o technologiach, jakimi opakowania są wytwarzane.

PP: Praca nad targami idzie pełną parą. Jakie są Państwa najbliższe plany?

K.B.-K.: Na pół roku przed targami uruchomiliśmy już rejestrację zwiedzających. Obserwujemy i rozmawiamy z naszymi gośćmi o tym, jakich produktów poszukują na targach, jakich wykładów i szkoleń potrzebują. Pracujemy mocno nad programem towarzyszącym, odpowiadającym na te pytania. Myślę, że tutaj tkwi potęga naszych targów. Słuchamy branży. Już dziś zapraszam na Packaging Innovations, które odbędą się w dniach 2-3 kwietnia 2019 na EXPO XXI Warszawa!

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty