Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Żubrówka zmienia wizerunek. Czas na nowe!

© CEDC International

Marka wódki Żubrówka zdecydowała o zmianie wizerunku dwóch swoich flagowych produktów. Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała mają nowe etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.

Nowe etykiety i hasło mają podkreślać dzikość, która wpisana jest w DNA Żubrówki, z jednoczesnym, ciągłym rozwojem marki. Dopasowywanie się do oczekiwań klientów i chęć zdobywania coraz większej popularności wśród pełnoletnich, aktywnych konsumentów sprawia, że Żubrówka nie stoi w miejscu. Nowe etykiety są bardziej czytelne, przejrzyste i zapewniają lepszą widoczność na półkach sklepowych. Zachowane zostały jednak charakterystyczne elementy wizualne, z którymi marka jest utożsamiana. „Nasza marka od zawsze była kojarzona z dzikością, a odświeżone etykiety Żubrówki Bison Grass i Żubrówki Białej są wyrazem tego samego przesłania, w nowej odsłonie. Wierzymy, że te zmiany przypadną do gustu naszym klientom i umocnią pozycję marki Żubrówka” powiedział przedstawiciel marki Żubrówka.
Wprowadzenie do sprzedaży produktów z nowymi etykietami wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty