Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Artystyczna wizja na tekturze

Realizacja artystycznych wizji i wrażeń dotykowych wydruku jest możliwa nie tylko dzięki nowoczesnym technikom drukowania, ale również dzięki odpowienim właściwościom technicznym stosowanej tektury.

Firma Metsä Board, producent tektur premium o niskiej gramaturze, wprowadziła do swojego portfolio broszurę demonstracyjną „Creating an artistic vision on paperboard” ( „Tworzenie artystycznej wizji na tekturze”). Nowe rozwiązanie przeznaczone jest dla tych, którzy szukają inspirujących efektów specjalnych do swoich opakowań lub prac graficznych. Broszura demonstracyjna została wyprodukowana przy użyciu lekkiej i trwałej tektury premium MetsäBoard Prime FBB Bright 355 g/m², dostępnej z certyfikatem PEFC lub FSC.

Prezentuje efekty uzyskane dzięki wielu technikom, od różnych technik druku na gorąco po bardzo wymagające mikroprzetłaczanie. Dzięki wskazówkom zawartym w broszurze możliwe jest stworzenie metalicznego wyglądu opakowania, zarówno metodami prostszymi i tańszymi, jak i bardziej złożonymi, takimi jak tłoczenie folią na gorąco z nadrukiem, złotą i srebrną folią na gorąco połączoną z przetłaczaniem, a także przezroczystą holograficzną folią na gorąco po nadruku z wielowarstwowym przetłaczaniem. Wszystko to dla stworzenia wysokiej jakości wydruku, który rzuca wyzwanie tradycyjnym metodom drukowania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty