Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Artystyczna wizja na tekturze

Realizacja artystycznych wizji i wrażeń dotykowych wydruku jest możliwa nie tylko dzięki nowoczesnym technikom drukowania, ale również dzięki odpowienim właściwościom technicznym stosowanej tektury.

Firma Metsä Board, producent tektur premium o niskiej gramaturze, wprowadziła do swojego portfolio broszurę demonstracyjną „Creating an artistic vision on paperboard” ( „Tworzenie artystycznej wizji na tekturze”). Nowe rozwiązanie przeznaczone jest dla tych, którzy szukają inspirujących efektów specjalnych do swoich opakowań lub prac graficznych. Broszura demonstracyjna została wyprodukowana przy użyciu lekkiej i trwałej tektury premium MetsäBoard Prime FBB Bright 355 g/m², dostępnej z certyfikatem PEFC lub FSC.

Prezentuje efekty uzyskane dzięki wielu technikom, od różnych technik druku na gorąco po bardzo wymagające mikroprzetłaczanie. Dzięki wskazówkom zawartym w broszurze możliwe jest stworzenie metalicznego wyglądu opakowania, zarówno metodami prostszymi i tańszymi, jak i bardziej złożonymi, takimi jak tłoczenie folią na gorąco z nadrukiem, złotą i srebrną folią na gorąco połączoną z przetłaczaniem, a także przezroczystą holograficzną folią na gorąco po nadruku z wielowarstwowym przetłaczaniem. Wszystko to dla stworzenia wysokiej jakości wydruku, który rzuca wyzwanie tradycyjnym metodom drukowania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty