O NAS

Kim jesteśmy?

Trojany bakteryjne zaszczepione w kartonie, których formy przetrwalnikowe uaktywniają się dopiero w wysokiej temperaturze; pudło takie, przepuszczone przez komorę
o temperaturze stu stopni, po dwóch tygodniach przestaje istnieć… Flakony perfum wysyłające emocjonalne impulsy, a po opróżnieniu swojej zawartości rozpylające się wraz z ostatnim skropieniem… Opakowanie na szparagi z wmontowanym akumulatorem ku zachowaniu pierwotnej postury tegoż warzywa. Samonośne konstrukcje oraz interaktywne - mówiące i grające - powierzchnie. Elastyczne tuby zaprogramowane na idealne dozowanie swojej zawartości. Kuchenki zintegrowane ze składem zupy, powodujące ulatnianie się kalorii podczas ich obróbki termicznej. Pouches wyposażone w system GPS. Ampułki poddane hibernacji i wszczepione pod skórą potencjalnego chorego. Teleportujące się smaki i zapachy. Laminaty umożliwiające elektryczne otwieranie opakowań…
Wizja fantasty czy może nieunikniona technologiczna rewolucja?


PACKAGING POLSKA jako miesięcznik dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego udostępnia swoje łamy zarówno fantastom, jak i rewolucjonistom w sektorze opakowań. Zbieramy, tworzymy, przetwarzamy i publikujemy informacje ze świata opakowań –
w dosłownym tego słowa znaczeniu. Przyglądamy się temu, jacy jesteśmy jako konsumenci i producenci? Jakie bakcyle tak zwanej cywilizacji zdominują nasz świat w najbliższych latach? Czy w ogóle będziemy jeść szparagi? Poruszamy kwestię gustów, obowiązujących trendów, aspiracji, wyższych celów i niższych kosztów. Łączymy w pary produkty
i opakowania. Bez czytelników natomiast jesteśmy jak pudełko bez czekoladek…

 

PACKAGING POLSKA to ogólnopolskie czasopismo branżowe ukazujące się na rynku od 1999 roku. Wydawane jest w Poznaniu przez firmę European Media Group Sp. z o.o. Rynkowy charakter pisma pozwala stworzyć doskonały kanał komunikacyjny pomiędzy producentami, a odbiorcami opakowań. Miesięcznik ukazuje się w j. polskim, natomiast na specjalne okazje, głównie na międzynarodowe imprezy targowe, tworzone są dodatki specjalne w j. angielskim lub niemieckim.

 

PACKAGING POLSKA tworzony jest z myślą o czytelniku, który zarówno potrzebuje opakowań, jak i je produkuje oraz dostarcza na rynek; ma wpływ na ich kształt, wygląd, cenę; decyduje o surowcach i materiałach użytych do ich produkcji oraz zastosowanych technikach
druku i rozwiązaniach technologicznych; pośredniczy w ich produkcji i sprzedaży; odpowiada za jakość; ułatwia finansowanie; zarządza
finansami; podejmuje ostateczne decyzje.
Grupa docelowa:
Właściciele i prezesi firm, product managerowie, dyrektorzy przedsiębiorstw oraz zakładów produkcyjnych, technologowie, szefowie sprzedaży, handlu i marketingu, kierownicy ds. kluczowych klientów, przedstawiciele działów jakości, decydenci w działach zakupów, kierownicy
marek, przedstawiciele świata biznesu, profesorowie i nauczyciele uczelni wyższych kształcących na kierunkach związanych
z projektowaniem opakowań oraz wzornictwem przemysłowym, studenci, przedstawiciele organizacji branżowych i instytutów oraz przedsiębiorstw
zajmujących się finansowaniem, domów mediowych, agencji PR, a także osoby prywatne.

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty