O NAS

Kim jesteśmy?

Trojany bakteryjne zaszczepione w kartonie, których formy przetrwalnikowe uaktywniają się dopiero w wysokiej temperaturze; pudło takie, przepuszczone przez komorę
o temperaturze stu stopni, po dwóch tygodniach przestaje istnieć… Flakony perfum wysyłające emocjonalne impulsy, a po opróżnieniu swojej zawartości rozpylające się wraz z ostatnim skropieniem… Opakowanie na szparagi z wmontowanym akumulatorem ku zachowaniu pierwotnej postury tegoż warzywa. Samonośne konstrukcje oraz interaktywne - mówiące i grające - powierzchnie. Elastyczne tuby zaprogramowane na idealne dozowanie swojej zawartości. Kuchenki zintegrowane ze składem zupy, powodujące ulatnianie się kalorii podczas ich obróbki termicznej. Pouches wyposażone w system GPS. Ampułki poddane hibernacji i wszczepione pod skórą potencjalnego chorego. Teleportujące się smaki i zapachy. Laminaty umożliwiające elektryczne otwieranie opakowań…
Wizja fantasty czy może nieunikniona technologiczna rewolucja?


PACKAGING POLSKA jako miesięcznik dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego udostępnia swoje łamy zarówno fantastom, jak i rewolucjonistom w sektorze opakowań. Zbieramy, tworzymy, przetwarzamy i publikujemy informacje ze świata opakowań –
w dosłownym tego słowa znaczeniu. Przyglądamy się temu, jacy jesteśmy jako konsumenci i producenci? Jakie bakcyle tak zwanej cywilizacji zdominują nasz świat w najbliższych latach? Czy w ogóle będziemy jeść szparagi? Poruszamy kwestię gustów, obowiązujących trendów, aspiracji, wyższych celów i niższych kosztów. Łączymy w pary produkty
i opakowania. Bez czytelników natomiast jesteśmy jak pudełko bez czekoladek…

 

PACKAGING POLSKA to ogólnopolskie czasopismo branżowe ukazujące się na rynku od 1999 roku. Wydawane jest w Poznaniu przez firmę European Media Group Sp. z o.o. Rynkowy charakter pisma pozwala stworzyć doskonały kanał komunikacyjny pomiędzy producentami, a odbiorcami opakowań. Miesięcznik ukazuje się w j. polskim, natomiast na specjalne okazje, głównie na międzynarodowe imprezy targowe, tworzone są dodatki specjalne w j. angielskim lub niemieckim.

 

PACKAGING POLSKA tworzony jest z myślą o czytelniku, który zarówno potrzebuje opakowań, jak i je produkuje oraz dostarcza na rynek; ma wpływ na ich kształt, wygląd, cenę; decyduje o surowcach i materiałach użytych do ich produkcji oraz zastosowanych technikach
druku i rozwiązaniach technologicznych; pośredniczy w ich produkcji i sprzedaży; odpowiada za jakość; ułatwia finansowanie; zarządza
finansami; podejmuje ostateczne decyzje.
Grupa docelowa:
Właściciele i prezesi firm, product managerowie, dyrektorzy przedsiębiorstw oraz zakładów produkcyjnych, technologowie, szefowie sprzedaży, handlu i marketingu, kierownicy ds. kluczowych klientów, przedstawiciele działów jakości, decydenci w działach zakupów, kierownicy
marek, przedstawiciele świata biznesu, profesorowie i nauczyciele uczelni wyższych kształcących na kierunkach związanych
z projektowaniem opakowań oraz wzornictwem przemysłowym, studenci, przedstawiciele organizacji branżowych i instytutów oraz przedsiębiorstw
zajmujących się finansowaniem, domów mediowych, agencji PR, a także osoby prywatne.

Komentarz miesiąca

Ruch i Świat

Sekret zdrowia i urody to RUCH. Mądre powiedzenie mówi: bezruch to choroba, ruch to zdrowie, a sport to mord! Zatem nie ma co przesadzać w życiu, ponieważ przez przypadek można się zabić. Dlatego tylko mądry, ruch jest właściwy. Ruch może zastąpić wszystkie lekarstwa, ale wszystkie lekarstwa nie zastąpią nigdy ruchu. Ruch jest nawet lekarstwem na smutek. Ruch rządzi całym Światem.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty