Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

Green Dot Award 2022. Koenig & Bauer nagradza wizjonerów

Zwycięzcom pierwszej nagrody Green Dot Award pogratulował dyrektor generalny Koenig & Bauer, dr Andreas Pleßke. 

© Koenig & Bauer

Podczas Executive Summit 30 września 2022 w Würzburgu firma Koenig & Bauer po raz pierwszy przyznała Green Dot Award. Firma ufundowała nagrodę w celu wyróżnienia i promocji innowacyjnego wkładu w zrównoważony druk. Tegorocznym zwycięzcą został Andres Kull, dyrektor generalny Kroonpress w Tartu, w Estonii. Na podium znaleźli się również Frauke Oeding-Blumenberg, dyrektor zarządzający oeding print z Brunszwiku w Niemczech, oraz Fabrice Peltier, ekspert w dziedzinie ekoprojektowania opakowań z Combloux we Francji.

Strategia „Exceeding Print” 

Jako jeden z trzech filarów strategii korporacyjnej „Exceeding Print”, Koenig & Bauer stawia zrównoważony rozwój jako szczególne wyzwanie obecnych czasów i wspieranie klientów w tych działaniach. Nagrodą Green Dot Award firma pragnie uhonorować wizjonerskiego lidera, który wnosi innowacyjny wkład w zrównoważony druk. Zwycięzca Green Dot otrzymuje 10 000 euro nagrody pieniężnej i kolejne 10 000 euro na wybrany przez siebie projekt zrównoważonego rozwoju. 

 

Droga do zwycięstwa 

Ponad 1000 osób z sieci sprzedaży i serwisu Koenig & Bauer na całym świecie zostało poproszonych o przedstawienie przykładów najlepszych praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju. Komisja nominacyjna składająca się z członków zespołu ds. Strategii i Rozwoju Korporacji oraz Odpowiedzialności Biznesu oceniła zgłoszone propozycje według kryteriów stopnia innowacyjności, zrównoważenia i efektu mnożnikowego. Ostatecznego wyboru w anonimowym głosowaniu online dokonało kierownictwo Koenig & Bauer na całym świecie. 

 

Andres Kull, dyrektor generalny Kroonpress 

Jako wiodąca drukarnia offsetowa w krajach bałtyckich, Kroonpress opracował Greenline Print, platformę CO2 do obliczania i klasyfikowania emisji gazów cieplarnianych z drukowanych produktów w całym ich cyklu życia. Jako pionier w dziedzinie raportowania zrównoważonego rozwoju, firma uzyskała liczne certyfikaty potwierdzające proekologiczne nastawienie do biznesu, wyznacza roczne cele zrównoważonego rozwoju i pozyskuje 100% energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. 

 

Frauke Oeding-Blumenberg, dyrektor zarządzający oeding print 

Firma oeding print jest jednym z najbardziej zrównoważonych dostawców usług poligraficznych w Niemczech i wykorzystuje w 100% ekologiczną energię elektryczną (do 25% energii wytwarzane jest bezpośrednio na miejscu), aby proaktywnie chronić środowisko i klimat. Drukarnia ma certyfikaty potwierdzające zaangażowanie w rozwój technologii i materiałów przyjaznych dla środowiska. Udział certyfikowanych papierów wzrósł w produkcji drukarni z 30 procent w 2011 roku do ponad 80 procent obecnie. W tym samym okresie zużycie energii na tonę zadrukowanego papieru spadło o 63 procent. 

 

Fabrice Peltier, ekspert ds. ekoprojektowania opakowań Combloux 

Znany projektant opakowań i pionier w dziedzinie ekoprojektowania zaangażował się w bardziej odpowiedzialne, bardziej przyjazne dla środowiska opakowania. Jako ekspert w zakresie projektowania opakowań jest uczestnikiem ONUDI (Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju Przemysłowego) oraz doradcą producentów opakowań w krajach rozwijających się. 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty