Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Durst Expo 2022

Targi organizowane przez firmę Durst we współpracy z wiodącymi w branży etykiet firmami odbędą się w dniach 26-29 kwietnia 2022 roku w siedzibie firmy Durst w Brixen we Włoszech.

© Durst

Firma Durst organizuje targi Durst Expo 2022: Label - międzynarodowe wydarzenie dla branży etykiet, które odbędzie się w dniach 26-29 kwietnia 2022 roku w siedzibie firmy Durst w Brixen we Włoszech. Wydarzenie zostało zorganizowane we współpracy z wiodącymi firmami na rynku etykiet, między innymi AB Graphics, Actega, Avery Dennison, Fedrigoni, OMET oraz UPM Raflatac. Goście wydarzenia będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi innowacjami firm uczestniczących w imprezie oraz portfolio maszyn drukujących Tau RSC. „Po odwołaniu targów Labelexpo Europe 2022 natychmiast uzgodniliśmy, że w tym czasie zaoferujemy naszym obecnym i przyszłym klientom możliwość zapoznania się na żywo z pełną gamą naszych uznanych na całym świecie rozwiązań do druku etykiet oraz ze wszystkimi innowacjami. Dlatego też organizujemy targi Durst Expo 2022: Label wspólnie z wieloma wiodącymi w branży firmami w siedzibie firmy Durst w Brixen we Włoszech” - powiedział Martin Leitner, kierownik ds. produktów w dziale etykiet i opakowań giętkich w firmie Durst. W ciągu trzech i pół dnia imprezy odbędzie się urozmaicony program pokazów na żywo maszyn Tau RSC, dyskusji panelowych, inspirujących przemówień oraz prezentacji uczestniczących firm i klientów. Program uzupełniają wycieczki rowerami elektrycznymi z przewodnikiem po okolicznych górach oraz zwiedzanie zabytkowego centrum Brixen z degustacją produktów regionalnych. „Impreza jest otwarta dla wszystkich producentów etykiet z całego świata. Czekamy na spotkanie z Państwem w pięknym mieście Brixen” - dodaje Thomas Macina, dyrektor ds. sprzedaży globalnej w dziale etykiet i opakowań giętkich w firmie Durst.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty