Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Maximilian Heindl awansuje

 

Maximilian Heindl (na zdjęciu po lewej) przejął stanowisko wiceprezesa zarządu w Progroup z dniem 1 lipca 2021 roku.

© Progruop

1 lipca 2021 roku Maximilian Heindl przejął stanowisko wiceprezesa zarządu w Progroup. W ten sposób firma została przekazana z założyciela Jürgena Heindla na jego syna i następców. Na przełomie lat 2022/2023 Jürgen Heindl ostatecznie przekaże stanowisko prezesa zarządu Progroup AG i przejdzie do rady nadzorczej.

Maximilian Heindl rozpoczął pracę w firmie w 2016 roku na stanowisku Head of Production and Technology Paper. W sierpniu 2017 roku został wybrany na stanowisko zastępcy członka zarządu. Od 2019 roku jako Chief Development Officer pracuje nad organizacją, cyfryzacją i zarządzaniem przedsiębiorstwa. Przed rozpoczęciem pracy w Progroup zdobywał doświadczenie w firmie Voith Paper w Heidenheim.

Maximilian Heindl obejmuje stanowisko wiceprezesa w czasie silnego rozwoju Progroup. W polskim Strykowie powstaje aktualnie dwunasty zakład produkcji formatów tektury falistej firmy, który jest trzecim z kolei w Polsce. Ponadto w fazie ostatecznego znajdują się dalsze projekty rozwojowe w Niemczech, we Włoszech i we Francji.

„Poza dalszym rozwojem będziemy także zajmować się modernizacją technologiczną już istniejących lokalizacji oraz połączeniem wszystkich procesów przez sieć. Kolejnym istotnym punktem pozostaje zagadnienie zrównoważonego rozwoju, w tym zero waste, zero emission oraz zamknięte obiegi materiału” - podkreśla Maximilian Heindl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty