Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Podwyżki Feldmuehle

Od października Feldmuehle podniesie ceny wszystkich swoich papierów etykietowych o minimum 10 procent.

© Feldmuehle

Firma Feldmuehle, producent etykiet i elastycznych papierów opakowaniowych, zapowiedziała podwyżki cen papieru etykietowego we wszystkich gatunkach o co najmniej 10 procent. Jak podkreśla producent, stały wzrost kosztów surowców, energii i transportu sprawia, że wzrost cen jest nieunikniony. Podwyżka obejmuje wszystkie nowe zamówienia z dostawą od 1 października 2021 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty